Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 59

3 proste sposoby na zdobycie większego zaufania w sieci

Bez zaufania nie ma sprzedaży. Jeśli potencjalny klient nie będzie Ci ufał, to raczej od Ciebie nie kupi. W jaki więc sposób można łatwo zdobyć zaufanie w Internecie? Oto 3 proste sposoby na zdobycie zaufania, których praktycznie nikt nie…

  • Opinie
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Zachęcaj ludzi, aby wzięli Twój produkt do rąk, a zwiększysz sprzedaż

Wchodzisz do sklepu spożywczego, aby zrobić zakupy. Tyle, że nie wiesz do końca co chcesz kupić. Podchodzisz do regałów i bierzesz do ręki puszkę ananasów, aby jej się przyjrzeć. Następnie trzymając tą puszkę patrzysz w górę i…

  • Produkt
  • Wskazówka

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Chyba największym wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy jest zdobycie zaufania klienta. Zaufanie takie jest trudno zdobyć, ale jeśli Ci się uda, to domknięcie sprzedaży będzie już bardzo łatwe. Warto też pamiętać o tym, że na zaufanie…

  • Klient
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Jak sprawić, by produkt wydawał się bardziej skuteczny?

Przypomnienie ludziom o problemie pomaga w sprzedaży. A najłatwiejszym sposobem, żeby to zrobić, jest pokazać dany problem (już rozwiązany albo czekający na rozwiązanie) w reklamie. Ważne, aby wtedy umieścić swój produkt obok problemu,…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak sobie radzić z trudnymi klientami?

Pewnie nie raz słyszałeś o trudnych klientach. A co właściwie kryje się pod tym pojęciem? Trudny klient to klient, który wymaga dużo więcej uwagi. Zespół Help Scout podzieli takich klientów na kilka grup i dał dobre rady, jak z…

  • Klient
  • Wskazówka

Skup się na wartości postrzeganej, a nie rzeczywistej

Ludzie nie są logiczni? Wręcz przeciwnie. Sprytni marketerzy wiedzą o tym i wykorzystują to. Właśnie dlatego ekspert w dziedzinie marketingu i nauk behawioralnych, Rory Sutherland, mówi, aby skupić się na "wartości postrzeganej", a nie…

  • Strategia
  • Wskazówka

3 sposoby na darmową dostawę

Ludzie nienawidzą płacić za wysyłkę. W USA 48% kupujących porzuca koszyki właśnie z powodu kosztów wysyłki. Firmy najczęściej wtedy oferują bezpłatną wysyłkę, kiedy kupujący przekroczy pewną wartość zamówienia (np. 200 zł).…

  • E-commerce
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka