Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 61

Jak nietypowe prezentacje produktów zwiększają ich sprzedaż?

W dzisiejszym świecie sprzedaży stacjonarnej kluczowe jest przyciągnięcie uwagi klienta. Badania przeprowadzone przez naukowców z Monash University, Queensland University of Technology, Capital University of Economics and Business oraz…

  • Produkt
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Kiedy używać reklam emocjonalnych, a kiedy informacyjnych?

Badanie opublikowane w grudniu 2024 roku przez naukowców z Uniwersytetu w Granadzie analizuje skuteczność reklam emocjonalnych i informacyjnych w zależności od rodzaju produktu. Wykorzystując funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI), zbadano…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka

Jak zbudować skuteczny proces sprzedaży bezpośredniej?

Nathan Barry działa w branży SaaS (Software as a Service) czyli dostarcza własne oprogramowanie jako usługę. Jego biznes rozwinął się dzięki sprzedaży bezpośredniej. Nathan podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie budowy…

  • Klient
  • Wskazówka

Efekt Starbucksa czyli dlaczego lepiej używać imion a nie numerów

Wyobraź sobie taką sytuację. Prowadzisz dobrze prosperującą kawiarnię. Klientów cały czas przybywa, kolejki są coraz dłuższe i coraz częściej się zdarza, że Twoi pracownicy mylą zamówienia. Postanawiasz więc wprowadzić system,…

  • Doświadczenie klienta
  • Wskazówka

Jak wykorzystać efekt generowania w reklamie i sprzedaży?

W 2020 roku przeprowadzono pewien eksperyment, w którym uczestnikom pokazano listę znanych marek. Tym samym uczestnikom eksperymentu pokazano również nazwy marek z jedną brakującą literą. Na przykład: Facebook i F_cebook. Po pokazaniu…

  • Case Study
  • Reklama
  • Wskazówka

Zachęcaj do porównań w swoich recenzjach

Wyobraź sobie, że chcesz kupić nowego laptopa. Im więcej starasz się dowiedzieć na temat laptopów, tym bardziej jesteś zdezorientowany. Te wszystkie parametry typu pamięć RAM, ROM, rozdzielczość ekranu, procesory i inne szczegóły…

  • Opinie
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

9 metod zwiększania konwersji

Większa konwersja to większa sprzedaż przy tych samych wydatkach na marketing i reklamę. Dlatego zwiększanie konwersji powinno być jednym z priorytetów w Twoim biznesie. Poznaj 9 metod zwiększania konwersji: #1. Pilność Stwórz…

  • Konwersja
  • Wskazówka