Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 57

Używaj porównań i kontrastu, aby podkreślić wartość Twojego produktu

Jedno z najbardziej skutecznych marketingowych przesłań brzmi: "Nie każ mi myśleć." Kiedy obrazowo opisujesz swój produkt i wartość, jaką on daje, pomagasz ludziom go sobie wyobrazić i uświadomić im, jakie przynosi im korzyści. Ty za…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak filmy w zwolnionym tempie wpływają na sprzedaż?

Czy wiesz, że pokazując swój produkt w wideo w zwolnionym tempie, istotnie wpływasz na jego sprzedaż? Ale po kolei. Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę szampana. Modelka trzyma butelkę i za chwilę będzie z niej nalewać szampana do…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka

Jak podnieść wartość koszyka w sklepie internetowym?

Sklepów internetowych ciągle przybywa (w Polsce jest ich już grubo ponad 50 tysięcy). Jeśli więc Ty prowadzisz jeden z nich, to na pewno zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć wartość zamówienia, aby zarabiać więcej. Poniżej kilka…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Skup się na przemianie klienta

Nie wiem czy wiesz, ale człowiek przetwarza obraz nawet 60 tysięcy razy szybciej niż tekst. Po co Ci to mówię? Bo najczęstszym błędem marketingowym jest: Skupianie się na funkcjach i specyfikacji technicznej, zamiast na wyniku. Spójrz na…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Unikaj tych 6 błędów poznawczych, a zwiększysz sprzedaż

Tak jak w temacie. Oto 6 wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż: 1.Świeży start • Ludzie chcą się zmieniać lub coś zmieniać na początku roku/miesiąca/tygodnia. • Wykorzystaj to w sprzedaży wprowadzając na rynek swój…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Czym jest oferta tripwire i dlaczego warto jej używać?

Tripwire z angielskiego oznacza… potykacz. To taki mechanizm, który jest ukryty i który ma wykrywać ruch. Najczęściej jest to przymocowana linka do jakiegoś urządzenia w celu wykrywania ruchu fizycznego lub reagowania na niego. Można…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Gdzie najlepiej pokazywać cenę?

Załóżmy, że przeprojektowujesz swoją stronę internetową albo wprowadzasz ostatnie poprawki w swojej reklamie. Gdzie wpisać cenę produktu? Badania naukowe mówią, że cenę powinno się umieszczać pod produktem (np. na reklamie, stronie…

  • Cena
  • Reklama
  • Wskazówka