Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 59

Co motywuje ludzi do zakupów?

Jeśli się zastanawiasz co może motywować ludzi do zakupów, to odpowiedzi można poszukać w psychologii rekrutacji szpiegów. Panowie w wywiadu używają nawet akronimu (MICE), aby ocenić motywy potencjalnych rekrutów: M = money…

  • Strategia
  • Wskazówka

Nauka o produktowych selfies

Istnieją 3 główne typy zdjęć, które ludzie mogą zrobić z Twoim produktem (np. z Twoim przenośnym głośnikiem, nowymi trampki czy kubkiem do kawy): • Trzymanie produktu - widzisz rękę trzymającą produkt, ale nie twarz osoby. •…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Nadzieja sprzedaje lepiej niż strach

Istnieje powszechne błędne przekonanie w marketingu, że wykorzystanie strachu pomoże Ci sprzedać więcej swoich produktów lub usług. Oczywiście, istnieją taktyki marketingowe, takie jak pilność, rzadkość, FOMO (Fear Of Missing Out) i…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Dlaczego 'Podróż bohatera' nie jest skuteczna w sprzedaży?

Dobra historia może bawić, zachwycać i motywować. Może również rozbroić obiekcje, zbudować silną więź emocjonalną i pomóc w zamknięciu transakcji. Większość marketerów słyszała o schemacie opowiadania historii "Podróż…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak robić upsell na wysokie kwoty na przykładzie firmy sprzątającej?

Jeff z serwisu Making Money With Email podzielił się pewną historią ze swojego życia, która może być bardzo inspirująca i którą można wykorzystać w prowadzeniu biznesu. Mówiąc w największym skrócie: Jeff wraz z żoną wprowadzili…

  • Upsell / Cross-sell
  • Wskazówka

Wykorzystaj strach w sprzedaży

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep eCommerce, lokalny sklep, czy jakikolwiek inny rodzaj działalności, to warto stosować marketing rzadkości dla zwiększenia liczby konwersji i sprzedaży. Zasada rzadkości psychologicznej mówi, że…

  • Konwersja
  • Wskazówka

Zachwyć klientów a zyskasz ich lojalność

Większość osób, które zamawiała produkty firmy Apple, mogła doświadczyć czegoś takiego - "Przewidywana dostawa: za 2 tygodnie". "Przecież nie mogę czekać tak długo… Dobra, bierzcie moje pieniądze." Cztery dni później… "Oh.…

  • Wskazówka