Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 61

Skup się na wartości postrzeganej, a nie rzeczywistej

Ludzie nie są logiczni? Wręcz przeciwnie. Sprytni marketerzy wiedzą o tym i wykorzystują to. Właśnie dlatego ekspert w dziedzinie marketingu i nauk behawioralnych, Rory Sutherland, mówi, aby skupić się na "wartości postrzeganej", a nie…

  • Strategia
  • Wskazówka

3 sposoby na darmową dostawę

Ludzie nienawidzą płacić za wysyłkę. W USA 48% kupujących porzuca koszyki właśnie z powodu kosztów wysyłki. Firmy najczęściej wtedy oferują bezpłatną wysyłkę, kiedy kupujący przekroczy pewną wartość zamówienia (np. 200 zł).…

  • E-commerce
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak zmienić bezpłatne wersje próbne w płatnych klientów?

Pewnie nie raz byłeś w centrum handlowym i widziałeś jak hostessa trzyma tacę ze smacznymi przekąskami oferując Ci próbkę produktu. Jeśli w tym czasie byłeś głodny, to istnieje spora szansa, że zaraz po tym stanąłeś w kolejce do…

  • Konwersja
  • Produkt
  • Wskazówka

Jak tworzyć skuteczne oferty bonusowe?

W jaki sposób tworzyć oferty bonusowe, aby były skuteczne? Oto co radzi Alex Hormozi: 1.Zidentyfikuj podstawowy element swojego produktu Oddziel wszystko inne jako "bonus". 2.Poinformuj ludzi o cenie podstawowego produktu przed wprowadzeniem…

  • Oferta
  • Wskazówka

Wykorzystaj efekt stopniowania celu, aby zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków

Zauważyłeś, że biegacze kończąc długi wyścig, zaczynają przyspieszać czym bliżej jest do mety. Szanse na to, że zrezygnują w biegu są wtedy praktycznie minimalne. To jest właśnie przykład efektu stopniowania celu - stajemy się…

  • E-commerce
  • Wskazówka

Jak sprzedawać, kiedy nie jesteś sprzedawcą?

Sprzedaż to konieczność każdej firmy. Niestety bycie sprzedawcą nie przychodzi większości ludzi naturalnie. A to dlatego, że sprzedaż sprawia, że ludzie czują się niekomfortowo. Ale nie musi tak być. I nie powinno tak być. Co zatem…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak można zwiększyć zyski nawet o 600% dzięki prostej strategii rabatowej?

Dzięki jednej prostej zmianie w strategii rabatowania, CrossNet zwiększył swoje zyski o 600% bez uszczerbku dla współczynnika konwersji. Co zrobiła firma CrossNet? Wcześniej CrossNet oferował 20 dolarów rabatu w zamian za rejestrację u…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka