Stosuj psychologię wiarygodności, aby wyprzedzić konkurencję

Czcionka:

Wiarygodne źródło wnosi wiedzę specjalistyczną oraz wiarygodność.

Zastanów się. Jeśli chcesz zrobić remont w swoim mieszkaniu, to prawdopodobnie zatrudnisz dobrego fachowca, który jest gorąco polecany przez Twoich znajomych. Raczej nie zdecydujesz się na swojego kuzyna Piotrka, który wiedzę na temat remontów pozyskał oglądając pięć odcinków programu 'Nasz nowy dom' i który mówi, że taki remont to bułka z masłem.

Właśnie dlatego światowej sławy psycholog Robert Cialdini uznał autorytet za jedną z 7 zasad perswazji.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.