Marketing: YouTube

Tag: YouTube | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 8

One-Shot 2.0: Jak podnieść ten format na wyższy poziom

W poradzie 'One-Shot Videos czyli kluczowy format wideo dla Twojej marki' pokazałem, dlaczego one-shot videos (jedno nieprzerywane ujęcie) stały się kluczowym formatem krótkich form w 2025 roku. Dziś pogłębiamy temat: zobaczysz, jak…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Facebook / Instagram
  • TikTok
  • YouTube

Formuła na 10 milionów wyświetleń czyli jak tworzyć viralowe shorty

Jenny Hoyos ma już ponad 9 milionów subskrybentów, a jej YouTube Shorts regularnie osiągają 10 milionów wyświetleń. Gdy reklamodawcy odwracają się od długich form, ona w krótkich filmach wygrywa na całej linii. Co stoi za jej…

  • Case study
  • Hak
  • TikTok
  • YouTube

One-Shot Videos czyli kluczowy format wideo dla Twojej marki

W świecie marketingu wideo coraz większą popularność zdobywają one-shot videos – czyli treści, które wykorzystują jedno ujęcie przez cały czas trwania filmu. To niezwykle skuteczny format, ponieważ: • Jest szybki do nagrania i…

  • Content Marketing
  • Facebook / Instagram
  • TikTok
  • YouTube

Strategie wzrostu w mediach społecznościowych czyli jak zdobywać więcej uwagi

Media społecznościowe stały się nowym polem walki o uwagę użytkowników. TikTok, Instagram i YouTube nie konkurują już tylko między sobą – rywalizują także z gigantami streamingowymi o Twój czas. Jak więc sprawić, aby Twoje…

  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok
  • YouTube

3 kluczowe elementy każdego wideo, aby utrzymać zainteresowanie widzów

Co łączy wszystkie wiralowe wideo? Wysoki wskaźnik retencji widzów. Różnica między średnim czasem oglądania wynoszącym 7, 19 czy 34 sekundy w 40-sekundowym filmie decyduje o tym czy stanie się on wiralem czy zginie w tłumie innych…

  • Retencja
  • TikTok
  • YouTube

Jak zwiększyć średni czas oglądania Twoich filmów?

Alex Garcia zyskał 30 tysięcy nowych obserwujących tylko dlatego, że dokonał jednej zmiany w swoich filmach - zwiększył średni czas oglądania filmu przez użytkowników. Ale od początku. Alex tworząc wideo upewnia się, że jego film ma…

  • Case study
  • TikTok
  • YouTube

Dlaczego powinieneś tworzyć powtarzalne motywy i formaty?

Przyjrzyj się uważnie większości odnoszących sukcesy twórców, a coś zauważysz. Na przykład, rzuć okiem na kanał YouTube stworzony przez MrBeast: Tylko w jego ostatnich 20 filmach można zobaczyć kilka powtarzających się…

  • Content Marketing
  • YouTube