Jak tworzyć skuteczne strony docelowe zgodne z narracją reklamową?

Czcionka:

We współczesnych realiach musisz uruchamiać strony docelowe (tzw. landing page) prawie tak szybko, jak tworzysz nowe narracje reklamowe.

Aby to lepiej wyjaśnić, trzeba poznać najpierw różnicę między kreacją reklamową a narracją:
Kreacja reklamowa = Kreatywny motyw lub format powiązany z konkretną narracją reklamową.
Narracja reklamowa = Punkt bólu, rozwiązanie lub cel, który reklama promuje.

Problem polega jednak na tym, że wiele marek uruchamia reklamy dostosowane do różnych punktów bólu, obiekcji i rozwiązań, a następnie kieruje cały ruch na tę samą stronę docelową.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.