3 kluczowe elementy każdego wideo, aby utrzymać zainteresowanie widzów

Czcionka:

Co łączy wszystkie wiralowe wideo? Wysoki wskaźnik retencji widzów.

Różnica między średnim czasem oglądania wynoszącym 7, 19 czy 34 sekundy w 40-sekundowym filmie decyduje o tym czy stanie się on wiralem czy zginie w tłumie innych filmów.

Aby opanować sztukę utrzymania uwagi odbiorców, warto skupić się na trzech kluczowych elementach.

#1. Wprowadzenie (The Setup)

Na początku filmu zasiej w umyśle widza ziarno ciekawości, wskazując na nadchodzące wyzwania, przeszkody i rozwiązania. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.