Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili?

Lista adresów mailowych osób, do których możesz pisać (i którym możesz sprzedawać), to tak naprawdę dopiero połowa sukcesu. Musisz jeszcze "tylko" sprawić, żeby te osoby czytały maile od Ciebie. Ale żeby ktokolwiek odczytał…

  • Email marketing
  • Newsletter

4 strategie na stronę rezygnacji z subskrypcji

Nie wiem czy wiesz, ale Twoja strona rezygnacji z subskrypcji może być zoptymalizowana tak, aby była bardziej pomocna dla Ciebie i jednocześnie zwiększała sprzedaż? Oto 4 strategie do wdrożenia na Twojej stronie rezygnacji z…

  • Email marketing
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Jak pisać skuteczne maile?

Istnieje kilka uniwersalnych praw, które zawsze działają jeśli chodzi o pisanie maili i to bez względu na listę, rynek czy produkt. Podzielił się nimi Chris Orzechowski na swoim profilu na Twitterze. Oto one: 1. Email ma się dobrze i…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Poznaj 3 taktyki, które doprowadziły do rozwoju Mailchimp

Nie wiem czy wiesz czym jest Mailchimp. Mówiąc w skrócie, to amerykańska firma i jeden z liderów w branży e-mail marketingu. Posiada ponad 3,5 mln użytkowników, którzy wysyłają miesięcznie ponad 4 miliardy maili. Firma zatrudnia ponad…

  • Taktyki marketingowe

Jak pozyskiwać obserwujących na Twitterze?

Jeśli chcesz budować skuteczny kanał marketingowy na Twitterze, to musisz pozyskiwać obserwujących. O tym jak to robi się robi powiedział Josh Spector na swoim blogu. Oto jego 10 przykazań rozwoju profilu na Twitterze: 1.Tweetuj…

  • Twitter / X

Jak odpowiadać na chamskie skargi klientów?

Nie wiem czy wiesz jak powinieneś reagować na skargi w mediach społecznościowych. Zasada jest taka, że trzeba postarać się jak najszybciej przenieść to do prywatnej rozmowy. Ale jak powinieneś odpowiedzieć, jeśli skarga jest niegrzeczna…

  • Social media

Skuteczna seria maili powitalnych

Jeśli poważnie traktujesz mailing jako kanał sprzedażowy, to powinieneś zastanowić się dobrze na konstrukcją swoich maili powitalnych. Mówimy tutaj o sytuacji, że jakiś użytkownik zapisuję się na Twoją listę mailingową (np. na Twój…

  • Email marketing