Marketing: Newsletter

Tag: Newsletter | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 18

4 błędy, których należy unikać tworząc newsletter

Katelyn Bourgoin, której newsletter czyta już ponad 56 tysięcy osób, podała 4 główne błędy jakie popełniają twórcy newsletterów. Oto one: Błąd 1: Mylisz "newsletter" z "marketingiem e-mailowym" Newsletter jest jak program…

  • Newsletter

6 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji newslettera

Josh Spector podzielił się kilkoma wskazówkami dla twórców newsletterów. Oto one: 1. Uświadamiaj obserwującym Cię ludziom, że masz własny newsletter Osoby obserwujące Twój profil w social mediach nie zawsze są świadome, że masz…

  • Newsletter
  • Social media

Jak stworzyć idealny lead magnet?

Lead magent to gratis, który dajesz użytkownikowi, aby zapisał się na Twoją listę mailingową. Kiedyś wystarczyło dać cokolwiek wartościowego (np. obszerny PDF lub darmowy kurs), aby przyciągnąć użytkownika. Obecnie to zdecydowanie za…

  • Konwersja
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Jak testować tytuł maila?

Chyba nie muszę Cię za bardzo przekonywać do tego, że o tym czy Twój odbiorca otworzy maila od Ciebie, decyduje w głównej mierze tytuł tego maila. Tytuł jest bowiem pierwszą rzeczą, którą widzi adresat. I najczęściej na jego podstawie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Newsletter

Sekwencja maili powitalnych zwiększająca sprzedaż nawet o 1000%

Czy wiesz, że stworzenie odpowiedniej sekwencji maili powitalnych może zwiększyć liczbę osób przechodzących z darmowych kont na płatne o ponad 1000%? Oto co należałoby zrobić: 1. Spraw by odbiorcy poczuli się zrelaksowani i opuścili…

  • Email marketing
  • Newsletter

Zdobywanie klientów dzięki informacji prasowej

Jeśli myślisz poważnie na temat marketingu i sprzedaży, to pewnie budujesz swoją listę mailingową. Będą na niej Twoi klienci, ale również osoby, które wyraziły zainteresowanie Twoją ofertą/firmą/produktem, ale tymi klientami jeszcze…

  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili?

Lista adresów mailowych osób, do których możesz pisać (i którym możesz sprzedawać), to tak naprawdę dopiero połowa sukcesu. Musisz jeszcze "tylko" sprawić, żeby te osoby czytały maile od Ciebie. Ale żeby ktokolwiek odczytał…

  • Email marketing
  • Newsletter