Marketing: Newsletter

Tag: Newsletter | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 22

Szablon dobrego maila powitalnego

Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć. Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Newsletter

4 rzeczy konieczne, aby płatny newsletter miał szanse na sukces

Jeśli prowadzisz lub chcesz stworzyć newsletter i na nim zarabiać, to warto przeczytać ten tekst. Są to cenne wskazówki od Nicolasa Cole'a, którego newslettery zarabiają rocznie przynajmniej 200 tysięcy dolarów (każdy). Oto przemyślenia…

  • Email marketing
  • Newsletter

Jak pozyskiwać subskrybentów na newsletter?

Alex Garcia z Marketing Examined pokazał w jaki sposób pozyskać 100 tysięcy subskrybentów na swój newsletter. Oto jego 11 wskazówek i spostrzeżeń jak to zrobić: #1. 50 wątków na Twitterze w ciągu 50 dni Alex codziennie przez 50 dni z…

  • Newsletter

Mailingowa strategia oparta o interaktywność

Zależy Ci na dużych wskaźnikach klikalności i współczynnikach konwersji? To wykorzystaj strategię interaktywnych maili, z której korzysta firma Feastables sprzedająca batoniki. Krok #1: Zacznij od zbierania danych Zwiększanie…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

4 błędy, których należy unikać tworząc newsletter

Katelyn Bourgoin, której newsletter czyta już ponad 56 tysięcy osób, podała 4 główne błędy jakie popełniają twórcy newsletterów. Oto one: Błąd 1: Mylisz "newsletter" z "marketingiem e-mailowym" Newsletter jest jak program…

  • Newsletter

6 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji newslettera

Josh Spector podzielił się kilkoma wskazówkami dla twórców newsletterów. Oto one: 1. Uświadamiaj obserwującym Cię ludziom, że masz własny newsletter Osoby obserwujące Twój profil w social mediach nie zawsze są świadome, że masz…

  • Newsletter
  • Social media

Jak stworzyć idealny lead magnet?

Lead magent to gratis, który dajesz użytkownikowi, aby zapisał się na Twoją listę mailingową. Kiedyś wystarczyło dać cokolwiek wartościowego (np. obszerny PDF lub darmowy kurs), aby przyciągnąć użytkownika. Obecnie to zdecydowanie za…

  • Konwersja
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe