Marketing: Social media

Tag: Social media | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 46

Wspomnij o rywalu, aby zwiększyć zaangażowanie

Badania opublikowane w kwietniu 2024 roku przez Hochschule Hannover, German Sport University Cologne, INSEAD oraz New York University wskazują, że wspominanie o znanym rywalu w komunikacji marki może znacząco zwiększyć zaangażowanie…

  • Konkurencja
  • Pisanie
  • Social media

Jak publikować codziennie w social mediach nawet jeśli nie masz czasu?

Jeśli marzy Ci się stworzenie popularnego profilu w mediach społecznościowych takich jak LinkedIn czy X (dawny Twitter) i generować w ten sposób leady to potrzebujesz 3 rzeczy: • Wartościowych treści • Czasu • Konsekwencji…

  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X

Kto lepiej zareklamuje Twój produkt: influencer czy celebryta?

Szukasz kogoś, kto będzie promował Twój produkt. Czy powinieneś wybrać influencera czy znanego celebrytę? Na przykład, kto byłby bardziej skuteczny w promowaniu odplamiacza do prania: • Mama zajmująca się domem, publikująca treści o…

  • Influencer Marketing
  • Promocja
  • Social media

3 taktyki marketingowe zero-klik

Dwie trzecie wyszukiwań w Google kończy się bez kliknięcia. LinkedIn, YouTube, TikTok, Instagram i inne platformy społecznościowe blokują posty z linkami zewnętrznymi. Co powinniśmy zrobić? Amanda Natividad, wiceprezes ds. marketingu w…

  • Content Marketing
  • Social media

Jak koktajle od Erewhon stały się symbolem statusu dzięki influencerom?

Erewhon to sklep spożywczy w Los Angeles, który został założony w 1966 roku. Jak to się stało, że pozowanie z jednym z ich koktajli na Instagramie, urosło do miana symbolu statusu? To wszystko przez… Influencer Marketing. I nie chodzi…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Social media

Dlaczego musisz skupić się na komentarzach jeśli chcesz rozwinąć profil na LinkedIn?

Rok 2024 zapowiada się tak, że to komentarze będą rządzić na LinkedIn, a nie "polubienia". Jeśli się nad tym zastanowić, to naprawdę ma to sens. Lajk jest jak uprzejmy gest aprobaty. Komentarz to zaangażowanie i interakcja. A LinkedIn…

  • LinkedIn
  • Social media

Jak zadowolić (albo wkurzyć) algorytm LinkedIn?

Algorytmy mediów społecznościowych cały czas się zmieniają. To co działało jeszcze kilka lat temu, teraz może okazać się nieskuteczne. Zmiany dotyczą także algorytmu LinkedIn. Warto je śledzić więc na bieżąco. A oto co teraz…

  • LinkedIn
  • Social media