Marketing: Social media

Tag: Social media | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 43

Jak pisać skuteczne posty i budować zaangażowanie na LinkedIn?

LinkedIn stał się kluczową platformą do budowania marki osobistej, nawiązywania relacji biznesowych i dzielenia się wiedzą. Ale jak sprawić, by Twoje posty wyróżniały się wśród milionów innych? Oto kilka wskazówek, jak tworzyć…

  • Copywriting
  • LinkedIn
  • Social media

Jak tworzyć treści wiralowe na Instagramie?

Tworzenie treści, które użytkownicy chętnie udostępniają, jest kluczem do sukcesu na Instagramie. Według Adama Mosseri, CEO Instagrama, liczba udostępnień jest najważniejszym wskaźnikiem "przewidującym" sukces treści. Tak więc…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media

Jakie treści warto przypiąć w mediach społecznościowych?

Większość marketerów tworzących treści nie opracowuje strategii dotyczącej tego, co warto przypiąć na swoim profilu. Ale spójrz na to w ten sposób: ludzie klikają w Twój profil, aby przekonać się, czy warto Cię…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok

Osiągnij cel razem ze mną czyli jak Smashd zyskał pół miliona obserwujących w 2 miesiące

Jak sprawić, by ludzie uwierzyli w Twoją historię, cele i misję? Odpowiedź wydaje się prosta. To treści jakie publikujesz i dostarczasz swojej grupie docelowej. Jakie treści? Obecnie prawdziwą żyłą złota w mediach społecznościowych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Wspomnij o rywalu, aby zwiększyć zaangażowanie

Badania opublikowane w kwietniu 2024 roku przez Hochschule Hannover, German Sport University Cologne, INSEAD oraz New York University wskazują, że wspominanie o znanym rywalu w komunikacji marki może znacząco zwiększyć zaangażowanie…

  • Konkurencja
  • Pisanie
  • Social media

Jak publikować codziennie w social mediach nawet jeśli nie masz czasu?

Jeśli marzy Ci się stworzenie popularnego profilu w mediach społecznościowych takich jak LinkedIn czy X (dawny Twitter) i generować w ten sposób leady to potrzebujesz 3 rzeczy: • Wartościowych treści • Czasu • Konsekwencji…

  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X

Kto lepiej zareklamuje Twój produkt: influencer czy celebryta?

Szukasz kogoś, kto będzie promował Twój produkt. Czy powinieneś wybrać influencera czy znanego celebrytę? Na przykład, kto byłby bardziej skuteczny w promowaniu odplamiacza do prania: • Mama zajmująca się domem, publikująca treści o…

  • Influencer Marketing
  • Promocja
  • Social media