Marketing: Social media

Tag: Social media | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 34

Dlaczego musisz skupić się na komentarzach jeśli chcesz rozwinąć profil na LinkedIn?

Rok 2024 zapowiada się tak, że to komentarze będą rządzić na LinkedIn, a nie "polubienia". Jeśli się nad tym zastanowić, to naprawdę ma to sens. Lajk jest jak uprzejmy gest aprobaty. Komentarz to zaangażowanie i interakcja. A LinkedIn…

  • LinkedIn
  • Social media

Jak zadowolić (albo wkurzyć) algorytm LinkedIn?

Algorytmy mediów społecznościowych cały czas się zmieniają. To co działało jeszcze kilka lat temu, teraz może okazać się nieskuteczne. Zmiany dotyczą także algorytmu LinkedIn. Warto je śledzić więc na bieżąco. A oto co teraz…

  • LinkedIn
  • Social media

Jak efektywnie korzystać z emotikon?

Przeglądasz Internet w poszukiwaniu nowej kawiarni na jutrzejsze spotkanie z przyjaciółmi i natrafiasz na trzy niemal identyczne oferty: • Najlepsza kawa w mieście! • Najlepsza kawa ☕ w mieście! • Najlepsza ☕ kawa w…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Social media

17 sposobów, aby zwiększyć liczbę obserwujących na LinkedIn dzięki komentarzom

Samo publikowanie na LinkiedIn nie wystarczy, żeby zdobyć zasięgi i dużą liczbę obserwujących. Trzeba też komentować. Komentowanie bowiem: • Zwiększa liczbę obserwujących • Przynosi nowe możliwości A oto 17 wskazówek jak…

  • LinkedIn
  • Social media

Fast-Vertising czyli jak się teraz robi nowoczesny PR

Kiedyś planowanie kampanii PR trwało miesiącami. Teraz przypomina to grę zręcznościową. Jak szybko potrafisz zareagować na daną chwilę? Czy potrafisz w nadarzającej się okazji stworzyć odpowiednią historię i wprowadzić swoją markę…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

Wskazówki dotyczące nowego algorytmu X (Twittera)

Tanay Jaipuria spędził lata pracując nad algorytmem Facebooka, aby pomóc uczynić treści użytkowników bardziej trafnymi i angażującymi. Kilka miesięcy temu algorytm X (dawniej Tweeter) stał się ogólnie dostępny, a niedawno miała…

  • Social media
  • Twitter / X

Jak tworzyć treści na LinkedIn, których nie da się ignorować?

Aby stać się "nie do zignorowania", musisz przyciągnąć ludzi swoimi treściami i wyróżnić się z tłumu. Oto 5 wskazówek, które pomogą ci zbudować silną markę osobistą, zdobyć zaufanie odbiorców i osiągnąć sukces marketingowy na…

  • Copywriting
  • LinkedIn
  • Social media