Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Dostosuj swój marketing do etapów zaawansowania rynku

Być może znasz drabinę świadomości produktu, w której dostosowujesz przekaz do tego, na jakim etapie podróży zakupowej znajduje się dana osoba, w zależności od tego, czy ta osoba: • Doświadcza problemu • Chce rozwiązać problem •…

  • Strategia

Zmień wizerunek i pozycjonowanie istniejącego, nudnego produktu

Czy wiesz, że małe marchewki stanowią obecnie 80% całego spożycia marchwi (dla tych, którzy nie wiedzą, mała marchewka to po prostu słodsza odmiana marchwi, która jest pokrojona na krótsze kawałki i ma zaokrąglone krawędzie). A oto…

  • Strategia

Mierz energię psychologiczną w swoim lejku sprzedażowym

Energia psychologiczna to termin wymyślony przez Dariusa Contractora - byłego dyrektora ds. rozwoju w Airtable. Jest to poziom energii emocjonalnej odwiedzającego, który przechodzi przez lejek sprzedażowy. Można powiedzieć, że wygląda to…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

Podzielność ceny czyli jak ustalać ceny wielopaków?

Załóżmy, że jesteś właścicielem sklepu z kosmetykami. Widzisz, że ludzie często kupują jednorazowo kilka kostek mydła. Myślisz sobie - stworzę zestaw złożony z pięciu kostek mydła (wielopak), aby sprzedawać więcej. Zamiast…

  • Cena

17 pomysłów na kody rabatowe

Według badania Journal of Retailing, zarówno obniżki cen produktów, jak i kupony rabatowe, pozytywnie wpływają na wydatki klientów i ilość zakupów. Poznaj zatem 17 pomysłów na kody rabatowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i…

  • Cena
  • E-commerce

Wprowadź sekcję pytań i odpowiedzi, aby poprawić oceny produktów

Jeśli kupujesz online to pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że nie byłeś zadowolony z zakupu (bo na przykład produkt, który dostałeś, był niezgodny z Twoimi oczekiwaniami). Takie sytuacje prowadzą do większej ilości zwrotów, ale także…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Opinie

Jak dawać zachęty, aby klienci zostawiali więcej pozytywnych opinii?

Wprowadziłeś na rynek nowy produkt i musisz zebrać pozytywne recenzje. Aby to osiągnąć możesz: • Mieć nadzieję, że nowi klienci sami opublikują recenzje. • Zaoferować klientom zachęty, które zmotywują ich do pozostawienia…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Opinie