Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak pokazywać ceny premium?

Załóżmy, że prowadzisz piekarnię i wprowadzasz na rynek nowe babeczki z otrębami skierowane do klientów dbających o zdrowie. Musisz więc ustalić ceny, tak aby skłonić jak najwięcej ludzi do zakupów. Jak to zrobić? Załóżmy też,…

  • Cena

Biznes z przodu i zabawa z tyłu czyli jak pisać nagłówki

Masz tylko kilka sekund, aby w reklamie bądź na stronie docelowej (landing page): • pokazać co sprzedajesz, • wyjaśnić dlaczego to dla klienta ma znaczenie, • sprawić, aby klient "coś" poczuł. Energetyzujące emocje, takie jak…

  • Copywriting
  • Reklama

Pokazuj produkty według ich zalet, a nie cech

Załóżmy, że jesteś kierownikiem w sklepie spożywczym. Musisz podjąć decyzję o tym w jaki sposób pogrupować i wyeksponować różnorodne produkty oferowane w każdej kategorii (np. przekąski, napoje). Zaczynasz od płatków…

  • E-commerce
  • Produkt

Jak przekształcić obiekcje klientów w najlepsze haki reklamowe?

Twoja marka to Twoje dziecko, więc kiedy ludzie wyrażają swoje wątpliwości, naturalnym odruchem jest ukrywanie tych negatywnych głosów. Ale jeśli obiektywnie spojrzeć na najczęstsze negatywne komentarze klientów, to mogą one okazać…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Co lepsze: darmowa dostawa czy kupon?

Prowadząc sklep internetowy pewnie nie jeden właściciel zadawał sobie pytanie: "Czy powinienem pobierać opłatę za wysyłkę, czy może oferować bezpłatną wysyłkę?" Każda opcja ma swoje wady. Opłata za wysyłkę źle wpływa na…

  • E-commerce
  • Promocja

Co to jest luka empatii i jak ją wykorzystać w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że siedzisz do późna w pracy. Od rana nic nie jadłeś i jesteś głodny jak wilk. Mówisz sobie, że już nie dasz rady pracować, bo w brzuchu Ci burczy i nie możesz się na niczym skupić. Wsiadasz więc do samochodu i…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Przykłady najlepszego customer service

Chyba nie muszę Cię specjalnie przekonywać jak wielkie znaczenie ma wzorowa obsługa klienta. To jak obsługujesz swoich klientów będzie miało wpływ na Twoje przychody oraz zatrzymanie klienta. A oto dwa przykładowe badania, które to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama