Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Co lepsze: opinie ekspertów czy klientów?

Nie wszystkie usługi łatwo poddać ocenie. W restauracji pierwszy kęs zazwyczaj pozwala stwierdzić, czy jedzenie jest dobre, czy nie. Ale jak stwierdzić czy doradca podatkowy udziela najlepszych porad? Czyich zatem rad wolimy słuchać przy…

  • E-commerce
  • Opinie
  • Strona internetowa

9 metod zwiększania konwersji

Większa konwersja to większa sprzedaż przy tych samych wydatkach na marketing i reklamę. Dlatego zwiększanie konwersji powinno być jednym z priorytetów w Twoim biznesie. Poznaj 9 metod zwiększania konwersji: #1. Pilność Stwórz…

  • Konwersja
  • Wskazówka

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia

'Najwyżej ocenianie' sprzedaje lepiej niż 'Bestseller'

Wiesz, że dowód społeczny działa świetnie i może zwiększyć sprzedaż. Warto jednak wiedzieć jak oznaczać swoje produkty, zwłaszcza gdy zdobywasz nowe rynki, bo takie "przemyślenia" mogą zwiększyć Twoje przychody ze sprzedaży nawet o…

  • E-commerce
  • Wskazówka

14 skutecznych technik pozyskiwania klientów

Nie marnuj czasu na pozyskiwanie klientów, którzy są nieodpowiedni do Twojego produktu bądź usługi. Poznaj 14 nowoczesnych technik pozyskiwania potencjalnych klientów, których możesz obsłużyć, zaangażować i ostatecznie przekształcić…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak testować płatne reklamy?

Jakiś czas temu pokazywałem Ci przykład firmy True Classic (producent koszulek), która generowała od 2 do 2,5 dolara zysku z każdego zainwestowanego dolara w reklamę na Facebooku. Kluczem były tutaj kreatywne testy. Tyle, żeby tworzyć…

  • Case Study
  • Reklama

Wykorzystaj "odwrócony okres próbny", aby zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie

Typowe modele sprzedażowe dla produktów typu Saas (Software as a Service) są następujące: • 1. Zapłać mi albo nie. Nie możesz korzystać bez płacenia. • 2. Bezpłatny okres próbny. Zarejestruj się teraz i otrzymaj X dni za darmo, a…

  • Konwersja
  • Strategia