Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

X kontra Y czyli jak kontrolować narrację w reklamach

Nasze mózgi są leniwe. Mamy tendencję do oceniania tylko tych informacji, które są aktualnie prezentowane, zamiast wykorzystywać całą naszą wiedzę o świecie. Sprytni marketerzy wykorzystują treści typu X kontra Y (X vs. Y), aby…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak wykorzystać efekt widzenia wstecznego do zwiększenia sprzedaży?

Efekt widzenia wstecznego, zwany również efektem "wiedziałem od początku", polega na tym, że po zdarzeniu mamy tendencję do przeceniania naszej zdolności przewidzenia tego, co się wydarzyło. Innymi słowy, po fakcie mamy wrażenie, że…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Popraw swoje reklamy dzięki zasadzie 1,3,5+

Czy kciuk może być wskaźnikiem? Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli chodzi o jego zatrzymanie :-) Można powiedzieć, że zatrzymanie kciuka to miara skuteczności przyciągania uwagi przez reklamy (użytkownik przestaje przewijać reklamę…

  • Konwersja
  • Reklama

Podróż bohatera czyli jak robić konwertujące reklamy

Każda świetna reklama opowiada świetną historię. Jeśli więc chcesz tworzyć skuteczniejsze reklamy, naucz się opowiadać historię lub skorzystaj ze schematu jej opowiadania, który znajdziesz poniżej. Klienci nie zawsze zdają sobie z…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Reklama

Jak pokazywać cenę po obniżce?

Większość sklepów od czasu do czasu robi przeceny i obniża ceny na swoje produkty. Jak to robić właściwie? Załóżmy, że chcesz przecenić jedną z czerwonych sukienek przed wprowadzeniem nowej kolekcji do sklepu. Próbujesz zdecydować,…

  • Cena
  • Promocja

Priming czyli jak subtelnie wpływać na decyzje klientów

Nie wiem czy wiesz, ale wcześniejsze doświadczenia lub informacje mogą subtelnie wpłynąć na nasze późniejsze zachowanie, myślenie lub odczucia. I to często na poziomie podświadomości. I tym jest właśnie Priming. W marketingu polega to…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Czy warto prosić o coś w zamian, kiedy dajesz coś za darmo?

Załóżmy, że oferujesz darmową usługę lub wersję freemium swojego produktu. Niech będzie to newsletter dotyczący marketingu. Zależy Ci na jak największej liczbie zapisów na ten newsletter, dlatego robisz wszystko, aby niczym nie…

  • Cena
  • Promocja