Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak wykorzystać iluzję pracy w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że zgubiłeś klucze i nie masz jak się dostać do domu. Dzwonisz po ślusarza. Okazuje się, że masz szczęście i będzie on za 10 minut przed Twoim domem. I rzeczywiście. Nie mija 10 minut, a ślusarz przyjeżdża. Wyjmuje ze…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Puresport i ich strategia wprowadzania produktu na rynek

Jeśli planujesz wprowadzić na rynek nowy produkt, to może przydać Ci się strategia, którą podzielił się Alex Garcia na swoim blogu. Strategia ta sprowadza się do 4 kroków: Tease, Hype, Collect i Push/Pull. Alex pokazał jak ostatnia…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Awersja do żałowania czyli dlaczego dokonujemy wyborów, aby tego nie żałować

Wyobraź sobie, że kończysz ciężki i długi dzień pracy. Wracasz do domu samochodem i j jesteś głodny jak wilk. Nie chce Ci się stać przy "garach" i gotować kolację. Decydujesz się więc zamówić jedzenie na wynos w restauracji, w…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest pragnienie mimetyczne i jak je wykorzystać w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale spora grupa ludzi naśladuje pragnienia innych ludzi. Po prostu nasze pragnienia są kształtowane przez obserwacje pragnień innych osób, co wpływa na nasze decyzje zakupowe i preferencje. Nazywa się to fachowo…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

6 mniej znanych strategii remarketingowych

Najwyższy zwrot z inwestycji (ROI) zawsze będą miały kampanie skierowane do ciepłej odbiorców. Niezależnie od tego, czy odwiedzili: • Stronę główną • Kluczowe części strony internetowej (FAQ, polityka zwrotów, cennik, koszyk) •…

  • Reklama

Pokaż, jak pachnie Twój produkt

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem małego sklepu kosmetycznego i wprowadzasz na rynek nowy produkt - naturalne mydło do rąk o zapachu jabłka. Podczas rozmowy z projektantem opakowań zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś pewien, jaki…

  • Produkt
  • Reklama

Efekt Pratfall czyli jak zmienić potknięcie w korzyść

W tym wpisie poruszymy temat efektu Pratfall czyli dlaczego niedoskonałości mogą w rzeczywistości sprawić, że ludzie polubią Cię (lub Twoją markę) bardziej. Ale najpierw mały zwrot akcji: Klienci nie chcą doskonałości. Chcą…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe