Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Dodaj utrudnienia, aby zwiększyć liczbę konwersji

Klasyczna maksyma mówi, że jeśli chcesz poprawić jakieś zachowanie, uczyń je łatwiejszym i przyjemniejszym. Ta taktyka jest jednak sprzeczna z tą maksymą, o której Ci tutaj opowiem. A polega ona na celowym dodawaniu utrudnień w…

  • Konwersja

Maskotki - dlaczego je kochamy i kupujemy od marek, które używają maskotek

Wyobraź sobie, że idziesz do supermarketu kupić płatki śniadaniowe. Nie jadłeś ich już od dłuższego czasu, ale nagle naszła Cię nieodparta ochota na mleko z płatkami. Stoisz w alejce sklepowej i widzisz ze 100 różnych rodzajów…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Kiedy warto używać zaokrąglonych czcionek?

Przygotowujesz kampanię dla nowej linii czekoladowych ciasteczek, które wprowadza na rynek Twoja firma. Twoja agencja kreatywna przychodzi do Ciebie z wieloma opcjami czcionek do wykorzystania w reklamach i na opakowaniach. Przeglądając…

  • E-commerce
  • Reklama

Efekt nostalgii czyli dlaczego wydajemy więcej, gdy wspominamy naszą przeszłość

Wyobraź sobie taką sytuację. Wracasz na weekend do rodzinnego miasta, aby odwiedzić swoich rodziców. Jedziesz już 4 godziny i zaczyna burczeć Ci w brzuchu. Zatrzymujesz się więc w przydrożnej knajpce, aby coś zjeść. Po zjedzeniu…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Hostage Tape i lejek sprzedażowy oparty o 5 poziomów świadomości

Hostage Tape to firma, która sprzedaje paski na nos i taśmy do oddychania, a więc produkty przestarzałe i powszechnie dostępne. Firma jednak potrafiła te produkty zmodernizować i teraz wchodzi do głównego nurtu dzięki partnerstwu z Joe…

  • Case Study
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Zachęcaj do porównań w swoich recenzjach

Wyobraź sobie, że chcesz kupić nowego laptopa. Im więcej starasz się dowiedzieć na temat laptopów, tym bardziej jesteś zdezorientowany. Te wszystkie parametry typu pamięć RAM, ROM, rozdzielczość ekranu, procesory i inne szczegóły…

  • Opinie
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Poznaj technikę "Drzwiami w twarz"

Wyobraź sobie, że chcesz się zapisać do siłowni, o której Twoi znajomi mówią wyłącznie w superlatywach. Nowa, 3-piętrowa siłownia, w której jest mnóstwo nowoczesnego sprzętu. Mówisz sobie, że teraz będzie inaczej niż ostatnio i…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe