Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak program zwrotów pomoże zwiększyć zyski?

Załóżmy, że chcesz kupić nowy, bardziej komfortowy materac. Zanim jednak kupisz nowy, musisz w jakiś sposób pozbyć się starego. Będziesz musiał się zastanowić gdzie go wyrzucić. Pewnie sam nie dasz rady tego zrobić, więc będziesz…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt

Lepszy sposób na wycenę planów rocznych

Większość startupów wypuszczając swój produkt na rynek opracowuje plany cenowe. Wygląda to mniej więcej tak: • 49 dolarów za miesiąc lub • 490 dolarów za rok To proste i przejrzyste rozwiązanie. Klient decydujący się na plan…

  • Cena
  • Strategia

Skuteczny lejek dla Instagrama

Instagram nie jest typowym kanałem pozyskiwania leadów. Ale Justin Phillips pokazał, że nawet Instagram może być świetnym kanałem marketingowym. Justin Phillips jest założycielem Support Black Colleges, marki odzieżowej, której roczny…

  • Case Study
  • Facebook / Instagram
  • Lejek sprzedażowy

Mirroring czyli prosta i skuteczna taktyka, która pomoże Ci zamknąć więcej transakcji

Mirroring czyli odzwierciedlanie, to taktyka o której pisze Chris Voss w swojej książce "Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie" (oczywiście streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Voss mówi, że "mirroring jest…

  • Klient
  • Wskazówka

Strategie promocyjne dla firm usługowych

Sklepy e-commerce bardzo często oferują zniżki na zakup swoich towarów. Taki Black Friday czy Cyber Monday to najlepszy w roku okres dla sklepów online jak i ich klientów. Ludzie ogólnie dość dobrze rozumieją, że w przypadku towarów…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Jak zaprojektować opakowanie, aby lepiej sprzedawał się produkt?

Załóżmy, że kupujesz butelkę oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia, a Twoją uwagę przyciągnęły dwie marki: Pierwsza: Prosta ciemnozielona butelka z małą, minimalistyczną etykietą zawierającą jedynie nazwę marki i napis "100% oliwy…

  • Produkt
  • Wskazówka

Jakie procentowe zniżki działają najlepiej?

Załóżmy, że masz sklep z odzieżą i chcesz zrobić wyprzedaż towaru zalegającego na magazynie. Obniżasz więc cenę zeszłorocznych koszulek z 29,99 zł do 27,68 zł, co daje 7,7% zniżki. Myślisz sobie: ""7,7% to raczej niewiele i ludzie…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka