Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

12 pytań, które powinien zadać każdy handlowiec jeśli chce zwiększyć sprzedaż

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż to pomóż swoim potencjalnym klientom w podjęciu decyzji zakupowej. Jak to zrobić? Zadając odpowiednie pytania. Tylko w ten sposób dowiesz się co potencjalny klient TAK NAPRAWDĘ MYŚLI. A to jest klucz do…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Kiedy wykorzystywać tradycyjną pocztę, a kiedy pocztę e-mail?

Otwierasz rano pocztę e-mail i widzisz kilka wiadomości od firm, których nie znasz. Co robisz? Najpewniej ignorujesz je. Po pracy przychodząc do domu sprawdzasz skrzynkę pocztową i wyciągasz kolorową, ładnie wydrukowaną broszurę. Leży…

  • Reklama

Co powinna zawierać dobra oferta?

Oferta stanowi kluczowy element sprzedaży. Bo to właśnie na jej podstawie klient podejmuje decyzję zakupową. Co zatem powinna zawierać dobrze napisana oferta? Oto sprawdzona lista elementów skutecznej oferty: #1. Obietnica Warto zacząć…

  • Oferta

Jak sprawić, żeby klient kupił TERAZ?

Marzeniem każdego sprzedawcy jest, aby klient kupował od razu. Rzadko się tak jednak dzieje. Klienci najczęściej odwlekają decyzję zakupową na później. A później to często nigdy. Na szczęście jest kilka sztuczek, które sprawią, że…

  • Klient
  • Oferta
  • Taktyki sprzedażowe

Wykorzystaj relatywność cen, aby sprzedawać z wyższą marżą

Który z tych pomarańczowych okręgów na poniższym obrazku jest większy? Większość ludzi powie, że ten po prawej, podczas gdy w rzeczywistości są one tego samego rozmiaru. Powód jest prosty: Nasze postrzeganie jest całkowicie…

  • Cena
  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

Czy warto jeszcze stosować ceny z końcówką ,99?

Sprzedawcy bardzo często stosują ceny zakończone dwoma cyframi 9 po przecinku (np. 19,99 zł, 7,99 zł itd.). Cena taka wydaje się niższa niż jest w rzeczywistości. Pytanie tylko czy ludzie nie będą uważali towaru z taką ceną za towar…

  • Cena
  • Wskazówka

Wykorzystaj strategię "Bowling Alley", aby usprawnić proces wdrażania nowych użytkowników

Czy wiesz, że od 40 do 60% użytkowników, którzy się zarejestrują, nigdy nie skorzysta z Twojego produktu? Dlatego skuteczne wdrożenie użytkownika w Twój produkt jest kluczowym sposobem na zwiększenie konwersji i utrzymania klientów. Wes…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt
  • Strategia