Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe na TikToku?

TikTok szybko stał się jednym z największych kanałów reklamowych, który rzucił wyzwania takim gigantom jak Google i Meta (Facebook). Zarządzanie reklamami na TikToku jest stosunkowo proste, a szerokie targetowanie często sprawdza się…

  • Reklama
  • TikTok

Zachęcaj ludzi, aby wzięli Twój produkt do rąk, a zwiększysz sprzedaż

Wchodzisz do sklepu spożywczego, aby zrobić zakupy. Tyle, że nie wiesz do końca co chcesz kupić. Podchodzisz do regałów i bierzesz do ręki puszkę ananasów, aby jej się przyjrzeć. Następnie trzymając tą puszkę patrzysz w górę i…

  • Produkt
  • Wskazówka

Używaj metafor i emocji, aby reklamy zapadały w pamięć

Oto główne przyczyny dlaczego kampanie reklamowe są nieskuteczne: • Odwracają ludzi od produktu • Nie przyciągają uwagi - ludzi to nie obchodzi • Ludzie są zainteresowani, ale szybko o tym zapominają • Ludzie są zainteresowani i…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak wyceniać swoje produkty?

Kiedy sprzedajesz na przykład rower, to wiesz za ile kupiłeś go w hurtowni. Możesz też porównać ceny oferowane przez innych sprzedawców na ten sam rower. W takim wypadku ustalanie ceny nie jest problemem - najczęściej do ceny zakupu…

  • Cena

Negative Stripline czyli taktyka najlepszych sprzedawców i negocjatorów

Większość sprzedawców próbuje przekonać klienta do zakupu pokazując mu jak największą ilość korzyści, jakie ten produkt daje. Pokazując zalety produktu starają się ukryć negatywne informacje na temat produktu. A właśnie te…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Chyba największym wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy jest zdobycie zaufania klienta. Zaufanie takie jest trudno zdobyć, ale jeśli Ci się uda, to domknięcie sprzedaży będzie już bardzo łatwe. Warto też pamiętać o tym, że na zaufanie…

  • Klient
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Jak sprawić, by produkt wydawał się bardziej skuteczny?

Przypomnienie ludziom o problemie pomaga w sprzedaży. A najłatwiejszym sposobem, żeby to zrobić, jest pokazać dany problem (już rozwiązany albo czekający na rozwiązanie) w reklamie. Ważne, aby wtedy umieścić swój produkt obok problemu,…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka