Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Wykorzystaj efekt stopniowania celu, aby zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków

Zauważyłeś, że biegacze kończąc długi wyścig, zaczynają przyspieszać czym bliżej jest do mety. Szanse na to, że zrezygnują w biegu są wtedy praktycznie minimalne. To jest właśnie przykład efektu stopniowania celu - stajemy się…

  • E-commerce
  • Wskazówka

5 przyczyn słabych konwersji

Jeżeli masz problem z osiąganiem odpowiednich konwersji, to prawdopodobnie będzie to z powodu jednej z tych rzeczy: 1. Skupianie się na cechach usługi lub produktu Ludzie nie kupują cech produktu. Kupują to co produkt dla nich zrobi. To…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

3 błędy, które sprawiają, że Twoi klienci patrzą tylko na cenę

Wkurza Cię sytuacja, kiedy klient kupuje u Twojej konkurencji tylko dlatego, że jest tam taniej? Krew Cię zalewa, kiedy klient nie patrzy na jakość jaką gwarantujesz, tylko patrzy tam, gdzie może zapłacić parę złotych mniej za…

  • Cena
  • Oferta

Jak testować zdjęcia produktów?

Wielu właścicieli sklepów online i ludzi działających w branży e-commerce myśli o zdjęciach produktów jako o jednorazowej inwestycji. Planują profesjonalne sesje zdjęciowe, a następnie wykorzystują zdjęcia z nich przez lata. Jednak…

  • E-commerce
  • Konwersja

Kiedy najlepiej prosić o opinie?

Wiemy, że opinie i recenzje klientów mają niesamowitą moc. W jednej z ankiet (Bizrate Insights, 2021) aż 91% osób potwierdziło, że przeczytało co najmniej jedną recenzję przed dokonaniem zakupu. Jak więc zmaksymalizować szansę na…

  • E-commerce
  • Klient
  • Opinie

Jak sprzedawać, kiedy nie jesteś sprzedawcą?

Sprzedaż to konieczność każdej firmy. Niestety bycie sprzedawcą nie przychodzi większości ludzi naturalnie. A to dlatego, że sprzedaż sprawia, że ludzie czują się niekomfortowo. Ale nie musi tak być. I nie powinno tak być. Co zatem…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak można zwiększyć zyski nawet o 600% dzięki prostej strategii rabatowej?

Dzięki jednej prostej zmianie w strategii rabatowania, CrossNet zwiększył swoje zyski o 600% bez uszczerbku dla współczynnika konwersji. Co zrobiła firma CrossNet? Wcześniej CrossNet oferował 20 dolarów rabatu w zamian za rejestrację u…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka