Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

17 pomysłów na kody rabatowe

Według badania Journal of Retailing, zarówno obniżki cen produktów, jak i kupony rabatowe, pozytywnie wpływają na wydatki klientów i ilość zakupów. Poznaj zatem 17 pomysłów na kody rabatowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i…

  • Cena
  • E-commerce

Wprowadź sekcję pytań i odpowiedzi, aby poprawić oceny produktów

Jeśli kupujesz online to pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że nie byłeś zadowolony z zakupu (bo na przykład produkt, który dostałeś, był niezgodny z Twoimi oczekiwaniami). Takie sytuacje prowadzą do większej ilości zwrotów, ale także…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Opinie

Jak dawać zachęty, aby klienci zostawiali więcej pozytywnych opinii?

Wprowadziłeś na rynek nowy produkt i musisz zebrać pozytywne recenzje. Aby to osiągnąć możesz: • Mieć nadzieję, że nowi klienci sami opublikują recenzje. • Zaoferować klientom zachęty, które zmotywują ich do pozostawienia…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Opinie

Co lepsze: opinie ekspertów czy klientów?

Nie wszystkie usługi łatwo poddać ocenie. W restauracji pierwszy kęs zazwyczaj pozwala stwierdzić, czy jedzenie jest dobre, czy nie. Ale jak stwierdzić czy doradca podatkowy udziela najlepszych porad? Czyich zatem rad wolimy słuchać przy…

  • E-commerce
  • Opinie
  • Strona internetowa

9 metod zwiększania konwersji

Większa konwersja to większa sprzedaż przy tych samych wydatkach na marketing i reklamę. Dlatego zwiększanie konwersji powinno być jednym z priorytetów w Twoim biznesie. Poznaj 9 metod zwiększania konwersji: #1. Pilność Stwórz…

  • Konwersja
  • Wskazówka

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia

'Najwyżej ocenianie' sprzedaje lepiej niż 'Bestseller'

Wiesz, że dowód społeczny działa świetnie i może zwiększyć sprzedaż. Warto jednak wiedzieć jak oznaczać swoje produkty, zwłaszcza gdy zdobywasz nowe rynki, bo takie "przemyślenia" mogą zwiększyć Twoje przychody ze sprzedaży nawet o…

  • E-commerce
  • Wskazówka