Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Czym jest efekt price-placebo?

Wyobraź sobie dwóję przyjaciół, którzy kupują tabliczkę czekolady w sklepie. Jeden płaci za nią 5 zł, podczas gdy drugi za taką samą wielkość czekolady 'Premium' płaci 10 zł. Przy dwa razy wyższej cenie można oczekiwać, że ta…

  • Cena
  • Produkt

6 taktyk sprzedażowych dla produktów drugiej potrzeby

Zacznijmy od tego, że wszystkie produkty można podzielić na dwie takie kategorie: • Środki przeciwbólowe • Witaminy Załóżmy, że boli Cię ząb. Mocno. I do tego znajdujesz się na pustyni (nie ma sklepów). I nagle pojawia się ktoś,…

  • Taktyki sprzedażowe

Lepsza konwersja reklam dzięki większej ilości wolnej przestrzeni

Dobrze zrobiona kreacja reklamowa może nawet 4-krotnie zwiększyć zwrot z nakładów na reklamę. Istnieje wiele sposobów optymalizacji reklamy pod kątem wysokiej skuteczności. Na przykład możesz pokazać razem wiele kopii swojego produktu,…

  • Konwersja
  • Reklama

Jak podnieść cenę, aby nie stracić klienta

Klienci nie lubią podnoszenia cen, ale jednocześnie podwyżki cen prowadzą do wzrostu rentowności firmy, a tym samym pozwalają na jej wzrost. Nie chodzi więc o to, czy warto podnosić ceny, bo raz na jakiś czas jest to wręcz konieczne…

  • Cena
  • Produkt

Wprowadź przycisk zakupu jednym kliknięciem, aby zwiększyć sprzedaż bez zwiększania zwrotów

Prawie 70% produktów umieszczanych w koszykach online jest porzucanych i nigdy nie kupowanych (według badania Baymard Institute z 2022 roku). A głównym powodem dlaczego się tak dzieje jest długi i skomplikowany proces płatności. Co się…

  • E-commerce
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Drabina świadomości produktu

Wyobraź sobie taką sytuację. Jest mega gorący dzień, żar leje się z nieba, a Ty chcesz ochłodzić się kupując sobie lody. Zbliżasz się do cukierni, gdzie sprzedają Twoje ulubione lody i nagle ktoś klepie Cię w ramię. Odwracasz się i…

  • Klient
  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Słowo, które poprawi Twoje wyniki w Google Ads

Zobacz jak prosta taktyka pomoże Ci poprawić wskaźnik CTR w reklamach Google Ads. I chociaż na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że ta taktyka jest niezgodna z zasadami Google, to nic bardziej mylnego. Google nie ma bowiem nic…

  • Google Ads
  • Reklama