Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Dlaczego model freemium działa?

Freemium to model biznesowy, który polega na oferowaniu podstawowej wersji produktu lub usługi za darmo, podczas gdy bardziej zaawansowane funkcje, dodatkowe usługi lub ulepszenia są dostępne za opłatą. Nazwa "freemium" pochodzi od…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak efekt transparentności zwiększa sprzedaż?

Wyobraź sobie, że wstajesz wcześnie rano. Idziesz do kuchni zaparzyć sobie kawę. Okazuje się, że kawa jest już na wyczerpaniu i jeśli jej dzisiaj nie zamówisz, to jutro nie będziesz miał co pić. Siadasz przed komputerem, aby złożyć…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak pokazywać ceny premium?

Załóżmy, że prowadzisz piekarnię i wprowadzasz na rynek nowe babeczki z otrębami skierowane do klientów dbających o zdrowie. Musisz więc ustalić ceny, tak aby skłonić jak najwięcej ludzi do zakupów. Jak to zrobić? Załóżmy też,…

  • Cena

Biznes z przodu i zabawa z tyłu czyli jak pisać nagłówki

Masz tylko kilka sekund, aby w reklamie bądź na stronie docelowej (landing page): • pokazać co sprzedajesz, • wyjaśnić dlaczego to dla klienta ma znaczenie, • sprawić, aby klient "coś" poczuł. Energetyzujące emocje, takie jak…

  • Copywriting
  • Reklama

Pokazuj produkty według ich zalet, a nie cech

Załóżmy, że jesteś kierownikiem w sklepie spożywczym. Musisz podjąć decyzję o tym w jaki sposób pogrupować i wyeksponować różnorodne produkty oferowane w każdej kategorii (np. przekąski, napoje). Zaczynasz od płatków…

  • E-commerce
  • Produkt

Jak przekształcić obiekcje klientów w najlepsze haki reklamowe?

Twoja marka to Twoje dziecko, więc kiedy ludzie wyrażają swoje wątpliwości, naturalnym odruchem jest ukrywanie tych negatywnych głosów. Ale jeśli obiektywnie spojrzeć na najczęstsze negatywne komentarze klientów, to mogą one okazać…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Co lepsze: darmowa dostawa czy kupon?

Prowadząc sklep internetowy pewnie nie jeden właściciel zadawał sobie pytanie: "Czy powinienem pobierać opłatę za wysyłkę, czy może oferować bezpłatną wysyłkę?" Każda opcja ma swoje wady. Opłata za wysyłkę źle wpływa na…

  • E-commerce
  • Promocja