Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 2)

Jeśli klient nie kupuje od Ciebie, to może to oznaczać, że klient ma obiekcje dotyczące produktu. Obiekcje związane z produktem powinny zostać rozbrojone już na etapie promocji lub prezentacji oferty. Najczęściej pojawiające się pytania…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak powinna wyglądać ścieżka pozakupowa klienta?

O Hostage Tape już pisałem przy okazji omawiania ich lejka sprzedażowego tutaj (swoją drogą taki lejek naprawdę wymiata). Ale Hostage Tape ma nie tylko świetny lejek sprzedażowy. To co wyróżnia tą firmę, to również ścieżka…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Jak wykorzystać efekt autorytetu w sprzedaży?

Wyobraź sobie taką sytuację. Skończyła Ci się pasta do zębów. Rano po prostu wycisnąłeś z tubki ostatnie resztki. Przypomniałeś sobie o tym w pracy, że wieczorem i rano nie będziesz miał czym umyć zębów. Postawiasz więc…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie (część 1)?

Jeśli ktoś odwiedza Twoją stronę sprzedażową, spędza na niej czas, ale opuszcza ją bez dokonania zakupu, prawdopodobnie napotkał na jakiś problem. Problemem może być brak zaufania do Ciebie. Klient może mieć różne obawy: •…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Wyzwalacze zakupowe czyli dlaczego kupujemy coś, czego normalnie byśmy nie kupili

Wyzwalacze zakupowe (ang. Buying triggers) to bodźce lub okoliczności, które powodują, że potencjalni klienci są gotowi do podjęcia decyzji zakupowej. Mogą to być zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne czynniki, które sprawiają, że…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać Framing Effect w sprzedaży?

Załóżmy, że chcesz kupić nowy telefon. Bardzo duże znaczenie dla Ciebie ma jego bateria (chcesz, aby długo wytrzymywała na jednym ładowaniu). Widzisz dwie oferty: • Oferta A mówi, że "bateria wystarczy na 20 godzin" • Oferta B mówi,…

  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

Błąd potwierdzenia i jego wpływ na sprzedaż

Błąd potwierdzenia (ang. Confirmation Bias) to skłonność do szukania, interpretowania i zapamiętywania informacji w sposób, który potwierdza nasze istniejące przekonania lub hipotezy, jednocześnie ignorując lub pomijając informacje,…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe