Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak wykorzystać Framing Effect w sprzedaży?

Załóżmy, że chcesz kupić nowy telefon. Bardzo duże znaczenie dla Ciebie ma jego bateria (chcesz, aby długo wytrzymywała na jednym ładowaniu). Widzisz dwie oferty: • Oferta A mówi, że "bateria wystarczy na 20 godzin" • Oferta B mówi,…

  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

Błąd potwierdzenia i jego wpływ na sprzedaż

Błąd potwierdzenia (ang. Confirmation Bias) to skłonność do szukania, interpretowania i zapamiętywania informacji w sposób, który potwierdza nasze istniejące przekonania lub hipotezy, jednocześnie ignorując lub pomijając informacje,…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać naturalną skłonność do działania w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale ludzie mają naturalną skłonność do działania (ang. Action Bias). Przejawia się ona zwłaszcza w sytuacjach niepewności lub presji, nawet jeśli brak działania mógłby być bardziej efektywnym rozwiązaniem. Działa…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zamknięcie wyboru wpływa na sprzedaż?

Wyobraź sobie, że Ty i Twoja partnerka świętujecie ważne wydarzenie. Wybieracie się do fajnej restauracji na wykwintną kolację. Otwierasz menu i widzisz trzy przepyszne dania, których chciałbyś spróbować. Zastanawiasz się przez…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

X kontra Y czyli jak kontrolować narrację w reklamach

Nasze mózgi są leniwe. Mamy tendencję do oceniania tylko tych informacji, które są aktualnie prezentowane, zamiast wykorzystywać całą naszą wiedzę o świecie. Sprytni marketerzy wykorzystują treści typu X kontra Y (X vs. Y), aby…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak wykorzystać efekt widzenia wstecznego do zwiększenia sprzedaży?

Efekt widzenia wstecznego, zwany również efektem "wiedziałem od początku", polega na tym, że po zdarzeniu mamy tendencję do przeceniania naszej zdolności przewidzenia tego, co się wydarzyło. Innymi słowy, po fakcie mamy wrażenie, że…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Popraw swoje reklamy dzięki zasadzie 1,3,5+

Czy kciuk może być wskaźnikiem? Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli chodzi o jego zatrzymanie :-) Można powiedzieć, że zatrzymanie kciuka to miara skuteczności przyciągania uwagi przez reklamy (użytkownik przestaje przewijać reklamę…

  • Konwersja
  • Reklama