Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Strategiczne wyzwania i konkursy jako element pozyskiwania klientów

W najbliższym czasie coraz więcej marek będzie organizować wydarzenia i aktywności społecznościowe, aby ożywić swoją markę i budować więź z klientami. Ale to nie wszystko. Marki będą wprowadzać dla swoich klientów wyzwania i…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Wykorzystaj efekt skazy do zwiększenia sprzedaży

Czy wiesz, że postrzegamy coś bardziej pozytywnie, gdy dowiadujemy się, że ma drobną wadę? Takie zjawisko nazywa się efektem skazy (ang. Blemishing Effect). Jak dowiedli badacze z Uniwersytetu Stanford, wspomnienie drobnej wady, takiej jak…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zbudować skuteczny proces sprzedaży bezpośredniej?

Nathan Barry działa w branży SaaS (Software as a Service) czyli dostarcza własne oprogramowanie jako usługę. Jego biznes rozwinął się dzięki sprzedaży bezpośredniej. Nathan podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie budowy…

  • Klient
  • Wskazówka

Jak targetować reklamy na Facebooku i Instagramie w 2025 roku?

Firma Meta (właściciel Facebooka i Instagrama) znacząco zmieniła swoje podejście do targetowania odbiorców w ciągu ostatniego roku. Na przykład platforma usunęła setki tysięcy opcji targetowania, jednocześnie zachęcając reklamodawców…

  • Facebook / Instagram
  • Reklama

Co to jest IRL i dlaczego musisz to mieć w swoim lejku?

Zacznijmy najpierw od wyjaśnienia czym jest IRL. IRL jest to skrót od angielskiego In Real Life czyli w tłumaczeniu na polski oznaczać by mogło "w prawdziwym życiu" lub "na żywo". W kontekście marketingu i działań promocyjnych oznacza to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Lejek sprzedażowy

Jaka czcionka oddziałuje na decyzje zakupowe w promocjach?

Wyobraź sobie, że planujesz zrobić promocję w swoim sklepie. Chcesz obniżyć ceny o 40% na wybrane artykuły, aby je sprzedać i wyczyścić magazyn przed następnym sezonem. Zastanawiasz się czy lepiej informacje o promocji zapisać kursywą…

  • Promocja
  • Reklama

Jak wykorzystać efekt placebo w sprzedaży?

Czy wiesz, że same nasze oczekiwania wobec produktu, mogą sprawić, że będzie on postrzegany jako skuteczny? Tym jest właśnie efekt placebo w marketingu i sprzedaży. Sam efekt placebo ma swoje korzenie w medycynie. W 1799 roku lekarz John…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe