Sprzedaż: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 77

Jak wykorzystać efekt generowania w reklamie i sprzedaży?

W 2020 roku przeprowadzono pewien eksperyment, w którym uczestnikom pokazano listę znanych marek. Tym samym uczestnikom eksperymentu pokazano również nazwy marek z jedną brakującą literą. Na przykład: Facebook i F_cebook. Po pokazaniu…

  • Case Study
  • Reklama
  • Wskazówka

Hostage Tape i lejek sprzedażowy oparty o 5 poziomów świadomości

Hostage Tape to firma, która sprzedaje paski na nos i taśmy do oddychania, a więc produkty przestarzałe i powszechnie dostępne. Firma jednak potrafiła te produkty zmodernizować i teraz wchodzi do głównego nurtu dzięki partnerstwu z Joe…

  • Case Study
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Jak testować płatne reklamy?

Jakiś czas temu pokazywałem Ci przykład firmy True Classic (producent koszulek), która generowała od 2 do 2,5 dolara zysku z każdego zainwestowanego dolara w reklamę na Facebooku. Kluczem były tutaj kreatywne testy. Tyle, żeby tworzyć…

  • Case Study
  • Reklama

Skuteczny lejek dla Instagrama

Instagram nie jest typowym kanałem pozyskiwania leadów. Ale Justin Phillips pokazał, że nawet Instagram może być świetnym kanałem marketingowym. Justin Phillips jest założycielem Support Black Colleges, marki odzieżowej, której roczny…

  • Case Study
  • Facebook / Instagram
  • Lejek sprzedażowy

Strategia wielokanałowa od Sour Patch

O dzisiejszym handlu można powiedzieć, że trwa przeciąganie liny pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a handlem detalicznym. Marki sprzedające bezpośrednio zaczynają ekspansję wielokanałową. Z kolei firmy, które dotychczas sprzedawały w…

  • Case Study
  • E-commerce
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Jak generować sprzedaż z pomocą influencerów?

O tym, że w swoją sprzedaż i działania marketingowe warto zaangażować influencerów i twórców, najlepiej wie firma Ridge sprzedająca akcesoria dla mężczyzn. Właśnie w ten sposób Ridge potrafił się wyskalować do 9-cyfrowych…

  • Case Study
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Lejek sprzedażowy, który daje 9-cyfrowe przychody rocznie

True Classic to marka odzieżowa dla mężczyzn, która powstała raptem w 2019 roku, a już potrafi generować 9 cyfrowe przychody, a sama firma wyceniana jest na ćwierć miliarda dolarów. Dyrektor generalny True Classic publicznie powiedział,…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Strategia