Sprzedaż:

Tag: | Sekcja: Sprzedaż

Jak stworzyć ofertę, aby ludzie czuli się głupio, odrzucając ją?

Twoja oferta jest siłą napędową Twojego biznesu. Musisz więc tworzyć takie oferty, na które każdy powie "tak". Taką ofertę Alex Hormozi, autor książki " $100M Offers", nazywa ofertą Grand Slam (wielkim szlemem). Dwa główne problemy,…

  • Oferta

Skup się na wartości postrzeganej, a nie rzeczywistej

Ludzie nie są logiczni? Wręcz przeciwnie. Sprytni marketerzy wiedzą o tym i wykorzystują to. Właśnie dlatego ekspert w dziedzinie marketingu i nauk behawioralnych, Rory Sutherland, mówi, aby skupić się na "wartości postrzeganej", a nie…

  • Wskazówka

Pokaż "polubienia" produktu, aby zwiększyć sprzedaż

Wiemy, jaką moc sprzedażową ma dowód społeczny. Dlatego wiele firm bardzo chętnie pokazuje: • liczbę sprzedanych sztuk lub liczbę wyświetleń produktu; • liczbę otrzymanych recenzji; • klientów ze znanych firm. Okazuje się, że…

  • E-commerce
  • Opinie

Jak i dlaczego warto prosić klientów o zaangażowanie się w Twoje reklamy?

Reklamy w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter) mają dużą przewagę nad reklamami w wyszukiwarce, reklamami displayowymi i pokazywanymi w serwisie YouTube. A to dlatego, że zawierają dowody społeczne - polubienia i…

  • Reklama

3 sposoby na darmową dostawę

Ludzie nienawidzą płacić za wysyłkę. W USA 48% kupujących porzuca koszyki właśnie z powodu kosztów wysyłki. Firmy najczęściej wtedy oferują bezpłatną wysyłkę, kiedy kupujący przekroczy pewną wartość zamówienia (np. 200 zł).…

  • E-commerce
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Co lepsze: stałe wstawki czy płatność za użytkownie?

Chyba raczej nie masz żadnych wątpliwości, że ludzie wolą wolą abonamenty ryczałtowe (np. 50 zł miesięcznie za nielimitowaną mobilną transmisję danych) w porównaniu do płatności za wykorzystanie (np. 5 zł za GB), nawet jeśli ta…

  • Cena

11 niezawodnych strategii cenowych

Poznaj 11 strategii cenowych, dzięki którym klienci ustawią się w kolejce, aby Ci zapłacić: 1. Zakotwiczenie ceny Zakotwiczenie jest psychologicznym zabiegiem, które nadmiernie podkreśla pierwszą otrzymaną informację. Oto jak się go…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe