Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

9 typowych błędów w temacie wiadomości

Jeśli otwieralność Twoich maili spada poniżej 40% to może być znak, że popełniasz jeden lub więcej z tych 9 błędów w temacie wiadomości e-mail: Błąd #1: Zbyt ogólnikowy temat Bądź konkretny i skup się na tym, co znajduje się w…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

David Protein i jego strategia wprowadzania produktu na rynek

Wchodzisz na TikToka i wszyscy recenzują batony proteinowe David. Wchodzisz na Twittera (X), a tam wszyscy marketerzy i właściciele firm mówią o tym batoniku. Ludzie od David Protein odwalili kawał dobrej marketingowej roboty wprowadzając…

  • Case study
  • Grywalizacja
  • Taktyki marketingowe

Jak zapisywać liczby: cyframi czy słownie?

Być może zastanawiałeś się czy lepiej zapisywać liczby jako cyfry (np. "8") czy jako tekst (np. "osiem")? Jak Ci się wydaje - jak lepiej opisać informacje o Twoim produkcie: • 5 smaków w zestawie • Pięć smaków w zestawie Czy to w…

  • Copywriting
  • Pisanie

5 pytań, na które musi odpowiadać strona docelowa

Potencjalny klient wchodząc na Twoją stronę ma w głowie kilka pytań, na które musisz mu odpowiedzieć, jeśli marzysz, żeby coś od Ciebie kupił. Poznaj zatem 5 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim dojdzie do sprzedaży. Odpowiedź…

  • Konwersja
  • Landing page

7 typów treści, które ludzie czytają

Chyba nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać, że warto ludziom "dawać wartość". Dlatego właśnie tworzy się treści, które są wartościowe dla Twoich odbiorców. Tylko czym naprawdę jest "dawanie wartości"? Co sprawia, że treści są…

  • Content Marketing
  • Newsletter
  • Pisanie

Jak tworzyć skuteczne strony docelowe zgodne z narracją reklamową?

We współczesnych realiach musisz uruchamiać strony docelowe (tzw. landing page) prawie tak szybko, jak tworzysz nowe narracje reklamowe. Aby to lepiej wyjaśnić, trzeba poznać najpierw różnicę między kreacją reklamową a narracją: •…

  • Case study
  • Konwersja
  • Landing page

10 kroków do stworzenia dochodowego newslettera od podstaw

Specjalista od e-mail marketingu Chase Dimond podzielił się ze swoimi czytelnikami przepisem na stworzenie dochodowego newslettera. Oto 10 kroków do zbudowania dochodowego newslettera od podstaw: Krok 1: Określ swoją grupę docelową Zacznij…

  • Newsletter