Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

8 zasad skutecznego copywritingu, które zwiększą Twoją sprzedaż

Nie musisz być zawodowym copywriterem, żeby pisać treści, które przyciągają klientów. Chase Dimond – specjalista od e-mail marketingu – podsumował 8 kluczowych zasad, które stosuje w swoich kampaniach. Pomogły one jego klientom…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Reklamuj się obok droższych marek, aby podnieść postrzeganą wartość swojej marki

Chcesz, żeby Twoja marka wyglądała na bardziej prestiżową, a Twoje ceny były wyżej akceptowalne? Zamiast zmieniać produkt czy logo, zmień sąsiedztwo. Dosłownie.Naukowcy z Cornell i Yonsei University odkryli, że umieszczając swoją…

  • Konkurencja
  • Marka
  • Psychologia
  • Strategia

Dlaczego reklamy generowane przez ChatGPT są kiepskie i jak to naprawić?

Wszyscy chwalą się w social mediach, że robią skuteczne reklamy w 30 sekund dzięki ChatGPT. Ale rzeczywistość jest inna. Większość reklam AI wygląda nijako — bo ChatGPT sam z siebie nie jest Twoim dyrektorem kreatywnym, tylko...…

  • AI
  • Brand marketing
  • chatGPT

Wyciśnij więcej z każdego materiału: 4 sposoby na ponowne wykorzystanie treści

Tworzenie nowych materiałów to research, planowanie, produkcja, a potem walidacja faktów – nim cokolwiek trafi do sieci. Przy rosnącym apetycie odbiorców na content ponowne wykorzystanie (repurposing) staje się sprytnym sposobem, by…

  • Content Marketing
  • Copywriting

One-Shot 2.0: Jak podnieść ten format na wyższy poziom

W poradzie 'One-Shot Videos czyli kluczowy format wideo dla Twojej marki' pokazałem, dlaczego one-shot videos (jedno nieprzerywane ujęcie) stały się kluczowym formatem krótkich form w 2025 roku. Dziś pogłębiamy temat: zobaczysz, jak…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Facebook / Instagram
  • TikTok
  • YouTube

Jak zatrzymać klientów: 20 taktyk od praktyków e-commerce

Zatrzymanie klientów (czyli to, by wracali i kupowali ponownie) to długodystansowy wyścig. Jimmy Kim & Chase Dimond - eksperci, którzy na co dzień skalują przychody marek sprzedających bezpośrednio online — zebrali 20 konkretnych zasad…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Retencja

Kiedy wszyscy wyglądają tak samo - zrób odwrotnie

Wejdź do pierwszego lepszego supermarketu. W alejce z lodami, oliwą czy wodą zobaczysz ścianę niemal identycznych opakowań. Efekt? Klient nie zauważa różnic, wybiera losowo albo sięga po najtańsze. Brooklyńska marka lodów Van Leeuwen…

  • Brand marketing
  • Case study
  • Marka