Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Kto tworzy lepsze treści dla SEO: AI czy ludzie?

Jednym z najbardziej obiecujących zastosowań generatywnej sztucznej inteligencji (np. ChatGPT) w marketingu jest tworzenie treści zoptymalizowanych pod SEO. W teorii AI powinna generować wysokiej jakości content szybciej i taniej niż…

  • AI
  • chatGPT
  • SEO

3 kluczowe elementy każdego wideo, aby utrzymać zainteresowanie widzów

Co łączy wszystkie wiralowe wideo? Wysoki wskaźnik retencji widzów. Różnica między średnim czasem oglądania wynoszącym 7, 19 czy 34 sekundy w 40-sekundowym filmie decyduje o tym czy stanie się on wiralem czy zginie w tłumie innych…

  • Retencja
  • TikTok
  • YouTube

9 formatów e-maili, które zwiększą Twoje dochody

E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na generowanie sprzedaży. Ale jakie rodzaje wiadomości przynoszą najlepsze wyniki? Poniżej znajdziesz 9 sprawdzonych formatów e-maili, które mogą natychmiast zwiększyć Twoje…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

5 wizualnych sposobów na zatrzymanie uwagi użytkownika

Jeśli nie masz dobrego haczyka, to nie będziesz miał dobrego wideo. Istnieją trzy rodzaje haczyków: • Haczyk werbalny: To, co mówisz. • Haczyk wizualny: To, co pokazujesz. • Haczyk tytułowy: To, co pokazujesz w pierwszych 3…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Hak

Skuteczna sekwencja maili po zakupie

Po dokonaniu zakupu przez klienta, kluczowe jest utrzymanie z nim kontaktu poprzez odpowiednio zaplanowaną sekwencję e-maili. Taka strategia nie tylko zwiększa zaangażowanie, ale także buduje lojalność i zachęca do kolejnych zakupów.…

  • Email marketing

Anatomia dochodowego maila

Pisanie skutecznych e-maili to prawdziwa sztuka. Chase Dimond po analizie setek kampanii opracował prosty 8-krokowy schemat, który pomoże Ci tworzyć maile, które zawsze konwertują. Oto wskazówki wraz z przykładami, które możesz od razu…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak budować narrację społecznościową swojej marki?

Wielkie marki doskonale wiedzą co zrobić, aby zapaść w pamięci swoich klientów. Opowiadają historie, które wciągają i nieustannie powtarzają swoje przekazy - bezpośrednio i pośrednio - aż w twojej głowie powstanie narracja, która…

  • Case study
  • Marka
  • Social media