Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Wspomnij o rywalu, aby zwiększyć zaangażowanie

Badania opublikowane w kwietniu 2024 roku przez Hochschule Hannover, German Sport University Cologne, INSEAD oraz New York University wskazują, że wspominanie o znanym rywalu w komunikacji marki może znacząco zwiększyć zaangażowanie…

  • Konkurencja
  • Pisanie
  • Social media

7 schematów copywriterskich do wszystkich działań marketingowych

Istnieją setki schematów copywriterskich. Ale tak naprawdę potrzebujesz tylko 7, aby skutecznie realizować wszystkie swoje działania marketingowe. Oto one: #1. Do pisania reklam Schemat: AIDA • Attention (Uwaga): Przyciągnij uwagę…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak powinna wyglądać Twoja sekcja 'Above The Fold'?

Above the fold oznacza obszar strony, który jest widoczny bez potrzeby przewijania w dół ekranu. To miejsce, które użytkownik widzi natychmiast po otwarciu strony i które często decyduje o tym, czy na niej pozostanie, czy ją opuści. To co…

  • Konwersja
  • Landing page

7-stopniowy schemat do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Chase Dimond, ekspert od copywritingu, podzielił się swoją 7-etapową strukturą pisania tekstów, które dobrze konwertują. Oto ona: #1. Nagłówek Nagłówek to Twoja pierwsza, a być może jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi. Oto jak…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

3 typy opowieści, wobec których nikt nie przejdzie obojętnie

Chip i Dan Heath w swojej książce 'Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane' (tak na marginesie - streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy') wskazują trzy główne rodzaje…

  • Copywriting
  • Pisanie

3 wskazówki dotyczące email marketingu na Black Friday i Cyber Monday

Black Friday i Cyber Monday (BFCM) przed nami, więc oto kilka wskazówek, jak zmaksymalizować swoje przychody dzięki email marketingowi w tym okresie. Większość marketerów nie zmienia swojej strategii kampanii przed i podczas BFCM. To…

  • Email marketing
  • Promocja

Jak tworzyć historie, które urzekną Twoich odbiorców?

Dobra historia potrafi nie tylko wpływać na zachowania klientów, ale także motywować ich do działania. Storytelling może być zatem potężnym narzędziem w strategii marketingowej, które pomoże zarówno w realizacji krótkoterminowych, jak…

  • Copywriting
  • Pisanie