Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

7 wskazówek dotyczących CTA, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji

Dobry copywriting bez dobrego wezwania do działania (CTA) jest bezwartościowy. Oto 7 wskazówek dotyczących wezwania do działania, które zwiększą Twoją liczbę kliknięć i konwersji. #1. Bądź konkretny Konkretność pozwala jasno…

  • Copywriting
  • Konwersja

Jak rozwinąć kanał YouTube dzięki wyszukiwarce Google?

Kanał Learn with Shopify należący do Shopify na YouTube ma już blisko pół miliona subskrybentów. Udało im się to zrobić korzystając z treści SEO. Nie mówimy tu o wyszukiwarce YouTube. Nie mówimy o wyszukiwarce Google przechodzącej…

  • Case study
  • Content Marketing
  • SEO

7 sprawdzonych szablonów propozycji wartości

Przedstawienie swojej wartości jest jedną z najbardziej niedocenianych części marketingu. Ustalenie jakie korzyści (propozycja wartości) odniesie klient dzięki skorzystaniu z Twojej oferty, ma znaczący wpływ na poziom Twoim…

  • Copywriting
  • Pisanie

Steve Jobs i 3 potężne taktyki perswazji

Steve Jobs, kultowy współzałożyciel Apple, był mistrzem perswazji. Jego zdolność do przekonania miliardów ludzi do kupowania jego produktów po wygórowanych cenach nie była przypadkowa. Steve Jobs używał prostych, ale potężnych…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

Olipop czyli porzuć reklamę na rzecz influencerów

Olipop to marka, która powstała raptem w 2017 roku i która działa na bardzo zatoczonym rynku napojów. W 2023 roku miała już 200 milionów dolarów przychodu potrajając prawie wynik sprzed poprzedniego roku (w 2022 przychody firmy…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak przyciągać uwagę w reklamie na Facebooku?

Jeśli reklamujesz się w mediach społecznościowych, w których jest mnóstwo innych treści, to najważniejszą rzeczą jaką musisz zrobić jest przyciągnięcie uwagi użytkownika. Poznaj zatem 8 "haków" reklamowych, które ułatwią Ci to…

  • Facebook / Instagram
  • Konwersja

Nie pozwól klientowi myśleć albo już przegrałeś

To naprawdę przerażające, jak wiele stron głównych, stron docelowych (landing page'ów) i stron produktów używa mylącego języka aspiracji, który nie mówi Ci, co sprzedają ani dlaczego powinieneś się tym zainteresować. A jeśli…

  • Copywriting
  • Pisanie