Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

5 pytań, na które musi odpowiadać strona docelowa

Potencjalny klient wchodząc na Twoją stronę ma w głowie kilka pytań, na które musisz mu odpowiedzieć, jeśli marzysz, żeby coś od Ciebie kupił. Poznaj zatem 5 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim dojdzie do sprzedaży. Odpowiedź…

  • Konwersja
  • Landing page

7 typów treści, które ludzie czytają

Chyba nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać, że warto ludziom "dawać wartość". Dlatego właśnie tworzy się treści, które są wartościowe dla Twoich odbiorców. Tylko czym naprawdę jest "dawanie wartości"? Co sprawia, że treści są…

  • Content Marketing
  • Newsletter
  • Pisanie

Jak tworzyć skuteczne strony docelowe zgodne z narracją reklamową?

We współczesnych realiach musisz uruchamiać strony docelowe (tzw. landing page) prawie tak szybko, jak tworzysz nowe narracje reklamowe. Aby to lepiej wyjaśnić, trzeba poznać najpierw różnicę między kreacją reklamową a narracją: •…

  • Case study
  • Konwersja
  • Landing page

10 kroków do stworzenia dochodowego newslettera od podstaw

Specjalista od e-mail marketingu Chase Dimond podzielił się ze swoimi czytelnikami przepisem na stworzenie dochodowego newslettera. Oto 10 kroków do zbudowania dochodowego newslettera od podstaw: Krok 1: Określ swoją grupę docelową Zacznij…

  • Newsletter

5 haków do wykorzystania w UGC

UGC (User-Generated Content) to treści tworzone przez użytkowników, a nie przez marki czy profesjonalnych twórców. Może to być wszystko, co użytkownicy Internetu tworzą i udostępniają, np. zdjęcia, filmy, recenzje, wpisy na blogach,…

  • Content Marketing
  • Hak
  • UGC

9-etapowy proces pisania tekstów o wysokiej konwersji

Chase Dimond, który prowadzi agencję marketingową i specjalizuje się w copywritingu, pokazał 9-etapowy proces pisania treści, które generują wysoką konwersję. Z tej procedury korzystają również jego pracownicy. Oto ona: #1. Określ…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

Nie mów, że Twój produkt jest "100%"

Pewnie nie raz się spotkałeś z czymś takim, że produkt jest lub ma 100% czegoś. Na przykład: • 100% gwarancji satysfakcji • 100% czystości • 100% niezawodności Wszyscy to robią, więc musi to działać, prawda? Nowe badania naukowe…

  • Copywriting