Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Lista kontrolna do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków

Na jaki element oferty zwracamy największą uwagę? Na nagłówek! Poznaj zatem 8-punktową listę kontrolną do tworzenia przyciągających uwagę nagłówków: #1. Czy nagłówek przyciąga wzrok? Nagłówek musi natychmiast zatrzymać…

  • Copywriting
  • Pisanie

4 rzeczy konieczne, aby płatny newsletter miał szanse na sukces

Jeśli prowadzisz lub chcesz stworzyć newsletter i na nim zarabiać, to warto przeczytać ten tekst. Są to cenne wskazówki od Nicolasa Cole'a, którego newslettery zarabiają rocznie przynajmniej 200 tysięcy dolarów (każdy). Oto przemyślenia…

  • Email marketing
  • Newsletter

Jak Canva pozyskuje ruch organiczny i zamienia go w płacących klientów?

Czy wiesz, że aż 90% treści zamieszczonych w sieci nie generuje ruchu organicznego z wyszukiwarki Google? A czy wiesz, że Canva (narzędzie do projektowania graficznego online) ma aż 156 milionów wizyt organicznych w miesiącu? Koszt takiego…

  • Case study
  • Konwersja
  • SEO

Jak pozyskać 122 tysiące obserwujących na Instagramie w 8 dni?

Dróg do szybkiego pozyskiwania obserwujących w mediach społecznościowych jest na pewno sporo. W tym wpisie pokażę Ci jeden z nich i powiem Ci dlaczego to działa. Chewy Thompson rozpoczął codzienne wyzwanie fitness na swoim Instagramie 8…

  • Facebook / Instagram

Jak pozyskiwać subskrybentów na newsletter?

Alex Garcia z Marketing Examined pokazał w jaki sposób pozyskać 100 tysięcy subskrybentów na swój newsletter. Oto jego 11 wskazówek i spostrzeżeń jak to zrobić: #1. 50 wątków na Twitterze w ciągu 50 dni Alex codziennie przez 50 dni z…

  • Newsletter

Procedura niezbędna do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Pisanie tekstów, które dobrze konwertują nie jest łatwe. Może być jednak łatwiejsze, jeśli się odpowiednio do tego przygotujesz. Poznaj 9-etpową procedurą pisania tekstów o wysokiej konwersji czyli kroki, które musisz podjąć, zanim…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć treści na LinkedIn, których nie da się ignorować?

Aby stać się "nie do zignorowania", musisz przyciągnąć ludzi swoimi treściami i wyróżnić się z tłumu. Oto 5 wskazówek, które pomogą ci zbudować silną markę osobistą, zdobyć zaufanie odbiorców i osiągnąć sukces marketingowy na…

  • Copywriting
  • LinkedIn
  • Social media