Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

8 przydatnych haków dla e-mail marketingu

Poznaj 8 haków e-mail marketingu, które pozwolą Ci zdobyć: • Więcej otwarć • Więcej klików • Więcej subskrybentów #1. Popraw swoje wezwania do działania (CTA) Ogólne wezwania do działania nie powodują, że ludzie chcą je…

  • Email marketing
  • Konwersja

Jak stworzyć wyskakujące okienko o wysokiej konwersji?

Wyskakujące okienka (pop up) to najprostszy sposób na zbieranie maili użytkowników. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć dobry pop up. Oto 7 etapowy schemat tworzenia wyskakującego okienka o wysokiej konwersji - gotowa instrukcja…

  • Email marketing
  • Landing page

Najczęściej popełniane błędy przy rozdawaniu gratisów

Bardzo wiele firm pozyskuje klientów za pomocą lead magnetów - daje coś za darmo (np. raport, ebook), aby pozyskać dane klienta (głównie jego e-maila), a następnie próbować mu coś sprzedać. Przy rozdawaniu gratisów czyli lead magnetów…

  • Lead magnet

Jak zrobić promocję, o której będzie głośno?

Promocje działają dzięki wytworzeniu poczucia pilności i niedoborom. Dajesz po prostu ludziom powód do działania teraz. Większość promocji działa tak, że ludzie z nich korzystają i na tym koniec. Niewiele z nich sprawia, że ludzie o…

  • Konwersja

Jak tworzyć świetne haki w filmie?

Hakiem lub haczykiem (z angielskiego hook) marketingowcy nazywają "coś", co może przyciągnąć i utrzymać aktywne zaangażowanie odbiorców. Jeśli masz na przykład wideo, to tak naprawdę pierwsze 3 sekundy filmu będą decydować o tym, czy…

  • Copywriting
  • Hak

Czym jest księgowość mentalna i jak wykorzystać ją w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że na ulicy znalazłeś 100 zł. Na pewno takie zdarzenie mocno poprawi Twój nastrój. A co zrobisz z tą dodatkową stówą? W końcu nie pochodzi ona z Twojego budżetu. Okazuje się, że w takim przypadku o wiele łatwiej jest…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Zawsze przewiduj i odnoś się do największych obiekcji ludzi

Myślę, że grafika tytułowa świetnie podsumowuje technikę, o której Ci za chwilę opowiem. Za każdym razem kiedy tworzysz tekst sprzedażowy, zawsze przewiduj i odpowiadaj na największe obiekcje ludzi. Oczywiście Twoja oferta i opisy…

  • Copywriting
  • Pisanie