Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

7 technik zwiększania konwersji

Borykasz się z niskim współczynnikiem konwersji? Chase Dimond przygotował 7 technik zwiększających konwersje, które zostały sprawdzone i przetestowane u jego ponad 100 klientów. Oto one: 1. Mieszaj formaty dowodów…

  • Konwersja

14 najczęstszych błędów popełnianych przy tworzeniu landing page'ów

Olly, który stworzył ponad 850 landing page'ów, podzielił się swoimi wskazówkami i wskazał 14 najczęstszych błędów popełnianych przy tworzeniu stron lądowania. Oto one: Błąd 1: Brak bólu Wyjaśnienie: Odwiedzający ma problem,…

  • Landing page

Jak budować intencje, a nie tylko zwracać uwagę?

Pewnie nie raz widziałeś takie posty, które stały się wiralami: • 20 najlepszych bezpłatnych narzędzi AI, które wydają się nielegalne • Nauczę Cię więcej w 10 slajdach niż nauczysz się na studiach MBA za 75 000 dolarów • TED…

  • Content Marketing

Jakiego użyć czasu, aby wiadomości były bardziej przekonujące?

Które z tych dwóch zdań sprawia, że jesteś bardziej skłonny wypróbować daną restaurację? • Owoce morza były pyszne w tej restauracji • Owoce morza są pyszne w tej restauracji Niby tylko subtelna różnica, ale okazuje się, że…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Mailingowa strategia oparta o interaktywność

Zależy Ci na dużych wskaźnikach klikalności i współczynnikach konwersji? To wykorzystaj strategię interaktywnych maili, z której korzysta firma Feastables sprzedająca batoniki. Krok #1: Zacznij od zbierania danych Zwiększanie…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

Niezawodna sekwencja maili dla lead magnetu

Masz już lead magnet, którym jesteś w stanie przyciągnąć użytkowników? To świetnie. Ale co dalej? Specjalista od e-mail marketingu Jeff Felten podzielił się formułą sekwencji maili powitalnych, którą możesz wykorzystać kiedy…

  • Copywriting
  • Lead magnet
  • Pisanie

Chcesz pisać lepiej? Pisz jak trzecioklasista!

W marketingu celem pisania jest zainspirowanie do działania, zakupu produktu, odpowiedzi na wiadomość e-mail lub rozpoczęcia bezpłatnego okresu próbnego. Chcesz zachęcić zajętych ludzi do działania? Przejdź od razu do rzeczy. Jak to…

  • Copywriting
  • Pisanie