Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak zadowolić (albo wkurzyć) algorytm LinkedIn?

Algorytmy mediów społecznościowych cały czas się zmieniają. To co działało jeszcze kilka lat temu, teraz może okazać się nieskuteczne. Zmiany dotyczą także algorytmu LinkedIn. Warto je śledzić więc na bieżąco. A oto co teraz…

  • LinkedIn
  • Social media

Szablon dobrego maila powitalnego

Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć. Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Newsletter

Jak lepiej opowiadać historie?

David Ogilvy i Eugene Schwartz mieli jedną wspólną cechę. Do mistrzostwa opanowali sztukę opowiadania historii. A najlepsi copywriterzy potrafią opowiadać historie. Skorzystaj z tych 10 trików związanych z opowiadaniem historii, aby być…

  • Copywriting
  • Pisanie

Grywalizacja sposobem na rezygnacje użytkowników

Rezygnacja użytkowników zabija wzrost. Walka o zatrzymanie użytkownika to połączenie: • Sprzedawania właściwym osobom w pierwszej kolejności. • Posiadania świetnego produktu, który rozwiązuje istniejący problem. • Zachwycenia…

  • Grywalizacja
  • Retencja

Jak uruchomić program influencerski, gdy masz ograniczony budżet?

Słyszałeś to już pewnie tysiące razy: "Wykorzystaj influencerów". Tylko jak to zrobić, kiedy masz mocno ograniczony budżet? Poznaj kilka niekonwencjonalnych taktyk na uruchomienie niskobudżetowego programu influencerskiego: #1.…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Marketing szeptany

14 wskazówek jak napisać lepszy tekst

Poznaj 14 wskazówek dotyczących pisania lepszych tekstów. Oto one: Wskazówka #1: Zrozum swoich odbiorców Musisz wiedzieć do kogo piszesz. Zrozumienie potrzeb, bolączek i pragnień odbiorców ma kluczowe znaczenie dla tworzenia tekstów,…

  • Copywriting
  • Pisanie

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC