Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

14 marketingowych wskazówek jak zmienić okazjonalnego klienta w lojalnego

Za nami szalone dni (tygodnie) wyprzedaży czyli święta kupujących typu Balck Friday, Cyber Monday czy w ogóle Black Weeks. To była świetna okazja, aby pozyskać masę klientów okazjonalnych, którzy kupili coś tylko dla tego, że była…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

8 błędów w nagłówkach, które zabiją Twoją konwersję

Dobry nagłówek ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Oto 8 błędów w nagłówkach, które szkodzą konwersji (i jak je naprawić): Błąd #1: Nagłówek przesadnie mądry Mądry nagłówek może dla Ciebie wydawać się świetny, ale może…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

Szablon pisania językiem korzyści

Pisanie językiem korzyści to podstawa marketingu i copywritingu. Nie każdy jednak tak umie. Dlatego poniżej znajdziesz gotowy szablon dający pomysły na dziesiątki, a nawet setki sprzedających tekstów. Szablon ten składa się z 5 punktów.…

  • Copywriting
  • Pisanie

Język korzyści czyli jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Pewnie nie raz słyszałeś o języku korzyści. To prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Umiejętnie dobrane słowa potrafią zwiększyć sprzedać o kilkaset procent. Język korzyści to mówienie o korzyściach…

  • Copywriting
  • Pisanie

12 marketingowych haków przyciągających uwagę

Marketingowy hak (albo haczyk) to wiadomość lub slogan, który przyciąga uwagę klientów i przekonuje ich do podjęcia działania. Skuteczne haki marketingowe zachęcają klientów do podjęcia kolejnego kroku, takiego jak dokonanie zakupu lub…

  • Copywriting
  • Pisanie

Prosta formuła tworzenia treści wirusowych

Żeby Twoja treść mogła stać się wirusowa, muszą się w niej znaleźć takie 3 podstawowe elementy: Temat + Format + Koncepcja kreatywna = Pomysł na treść wirusową Większość ludzi tworząc treści skupia się jedynie na pierwszych…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak sprzedać pudełko 12 ciastek za 140 dolarów?

Jak sprawić, by ludzie płacili 140 dolarów (prawie 600 zł) za pudełko 12 ciastek? Brzmi niemożliwie, prawda? Ale firmie Last Crumb taka sztuka się udaje. Przekształciła ona bowiem ciasteczka w symbol statusu luksusu. A oto kilka liczb…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe