Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Szablon pisania językiem korzyści

Pisanie językiem korzyści to podstawa marketingu i copywritingu. Nie każdy jednak tak umie. Dlatego poniżej znajdziesz gotowy szablon dający pomysły na dziesiątki, a nawet setki sprzedających tekstów. Szablon ten składa się z 5 punktów.…

  • Pisanie

Język korzyści czyli jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Pewnie nie raz słyszałeś o języku korzyści. To prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Umiejętnie dobrane słowa potrafią zwiększyć sprzedać o kilkaset procent. Język korzyści to mówienie o korzyściach…

  • Pisanie

12 marketingowych haków przyciągających uwagę

Marketingowy hak (albo haczyk) to wiadomość lub slogan, który przyciąga uwagę klientów i przekonuje ich do podjęcia działania. Skuteczne haki marketingowe zachęcają klientów do podjęcia kolejnego kroku, takiego jak dokonanie zakupu lub…

  • Pisanie

Prosta formuła tworzenia treści wirusowych

Żeby Twoja treść mogła stać się wirusowa, muszą się w niej znaleźć takie 3 podstawowe elementy: Temat + Format + Koncepcja kreatywna = Pomysł na treść wirusową Większość ludzi tworząc treści skupia się jedynie na pierwszych…

  • Content Marketing
  • Pisanie

Jak sprzedać pudełko 12 ciastek za 140 dolarów?

Jak sprawić, by ludzie płacili 140 dolarów (prawie 600 zł) za pudełko 12 ciastek? Brzmi niemożliwie, prawda? Ale firmie Last Crumb taka sztuka się udaje. Przekształciła ona bowiem ciasteczka w symbol statusu luksusu. A oto kilka liczb…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

7 pytań, na które musisz odpowiedzieć na stronie docelowej

Wiele stron docelowych (tzw. ladning page) jest tak zagmatwanych, że odwiedzający ją potencjalny klient nie ma nawet pojęcia, co dana firma sprzedaje. I to pomimo przeczytania wszystkich funkcji i korzyści jakie zostały umieszczone na tej…

  • Landing page

3 marketingowe mity zabójcze dla małych firm

Każdego dnia setki właścicieli małych firm łamie co najmniej 1 z 22 Niezmiennych Praw Marketingu. Robią to najczęściej nieświadomie, bo tak podpowiada im intuicja. Niestety bardzo często kończy się to dramatycznie czyli przegraną z…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe