Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Wpływ wiarygodnych taktyk marketingowych na sprzedaż

Wyobraź sobie taką sytuację. Jesteś w sklepie i podchodzi do Ciebie (w pewnych odstępach czasu) dwóch różnych sprzedawców. Każdy z nich chce Ci sprzedać płyn do mycia naczyń. Pierwszy z nich jest bardzo podekscytowany i mówi Ci, że…

  • Taktyki marketingowe

9 zasad e-mail marketingu

Chase Dimond, podzielił się 9 zasadami skutecznego e-mail marketingu. Oto one: #1. Segmentuj swoją listę Segmentuj ludzi na podstawie ich: -wieku -płci -kraju -zaangażowania -historii zakupów Następnie wysyłaj różne wiadomości e-mail…

  • Email marketing

Jak wykorzystać zmianę algorytmu Twittera?

Algorytmy mediów społecznościowych cały czas się zmieniają. Zmiany te często wywołują oburzenie, narzekanie i frustrację (tak jak ostatnia zamiana algorytmu Twittera/X). Ale zmiana algorytmu to też szansa - na naukę, adaptację, a nawet…

  • Social media
  • Twitter / X

Jak odzyskiwać porzucone koszyki dzięki FOMO?

Porzucone koszyki to spory problem dla właścicieli sklepów e-commerce. W końcu potencjalny klient przeszedł już prawie całą ścieżkę zakupową i wycofał się praktycznie na ostatnim etapie finalizacji zakupu. Wiele sklepów próbuje…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Zwiększ swoje SEO o 10-50% dzięki linkowaniu wewnętrznemu

Google ma boty, które przeszukują Internet, klikając linki. Boty robią to okresowo i korzystają najczęściej z map witryn przesyłanych przez ich właścicieli. A wszystko to po to, aby pomóc znaleźć i zaindeksować strony w wyszukiwarce…

  • SEO

3 ćwiczenia z copywritingu do pisania tekstów, które sprzedają

Sarah Stockdale, ekspertka w dziedzinie copywritingu i założycielka Growclass, dzieli się trzema prostymi ćwiczeniami copywriterskimi, których możesz użyć, aby uczynić swoje teksty bardziej wiarygodnymi i przekonującymi. Oto one: 1. "Ty"…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć stronę rezygnacji, aby zatrzymać klienta?

Mało kto wie, że działania SEO nie tylko mogą Ci pomóc pozyskać klienta, ale także go utrzymać (tak, żeby nie odszedł). Konsumenci bowiem używają wyszukiwarek takich jak Google nie tylko po to, aby coś kupić, ale także żeby znaleźć…

  • Konwersja
  • Landing page
  • SEO