Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

9 prostych sposobów na uatrakcyjnienie pisania

Chcesz pisać interesująco? Chcesz, żeby ludzie chętniej czytali to co piszesz i nie mogli się od tego oderwać. Skorzystaj z tych oto 9 rad: 1. Nie korzystaj z popularnych frameworków i szablonów - pisanie tego samego co wszyscy nie jest…

  • Copywriting
  • Pisanie

3 wskazówki marketingowe od samego Warrena Buffeta

Większość ludzi słysząc nazwisko Warren Buffet ma na myśli legendarnego inwestora i miliardera. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, że Buffet świetnie zna się na marketingu. Co więcej pomaga on firmom, w które inwestuje, nie tylko…

  • Taktyki marketingowe

Są tylko dwa sposoby na to, żeby ludzie Ci zaufali i chętnie czytali

Poczatkujący copywriterzy, którzy dopiero zaczynają tworzyć treści i nie mają wyrobionej marki eksperta mają tylko dwie drogi na osiągnięcie sukcesu. Tak przynajmniej twierdzi Dickie Bush - ekspert od copywritingu. Dlaczego tylko dwie? Bo…

  • Copywriting
  • Pisanie

Zobacz jak MaserClass stał się warty 2,7 miliarda dolarów w oparciu o działania SEO

MasterClass, ale to potężna firma edukacyjna sprzedająca różnego rodzaju kursy, która warta jest już ponad 2,7 miliarda dolarów. Co miesiąc odwiedza ją ponad 11 milionów użytkowników, a sama wartość ruchu organicznego znacznie…

  • Content Marketing

Trzy rodzaje dowodów marketingowych, aby zbudować zaufanie

Żeby coś sprzedać, musisz zdobyć zaufanie kupującego. A z tym najczęściej jest największy problem, bo ludzi nie ufają marketerom (np. w ankiecie Gallupa dotyczącej etyki w zawodzie w 2020 roku Amerykanie wskazali marketera jako zawód o…

  • Dowód społeczny
  • Psychologia

Jak zrobić dobre wezwanie do działania (CTA)?

Co się wydarzy jeśli mama w dzieckiem pójdzie do dużego supermarketu i wejdzie z nim w alejkę ze słodyczami? Dziecko raczej nie będzie skłonne opuścić tego działu sklepu, jeśli nie wybierze dla siebie jakiegoś słodkiego przysmaku.…

  • Copywriting
  • Email marketing

Zachęć ludzi do komentowania w zamian dając im pewną wartość

Bardzo ciekawą taktyką pozyskiwania klientów podzieli się Neal O'Grady - założyciel serwisu Demand Curve. Ta technika pomogła mu pozyskać 500 użytkowników, którzy zapisali się na listę oczekujących na jego nowy kurs. Sam kurs…

  • Social media