Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Kupony zdobyte wspólnie z przyjacielem zwiększają sprzedaż

Kupony są bardzo skuteczne w napędzaniu sprzedaży. Ale są one przydatne tylko wtedy, gdy ludzie faktycznie je realizują czyli kiedy kupują. Poznaj więc nową technikę, która sprawia, że ludzie chętniej korzystają z kuponów. Wszystko co…

  • Taktyki marketingowe

Skup się tylko na tych 4 obszarach idealnego klienta

Większość profili idealnego klienta jest bezużytecznych! Wyglądają one najczęściej tak: • mężczyzna w wieku 38 lat • żonaty od 8 lat, 2 dzieci • menedżer średniego szczebla w firmie technologicznej Tyle, że taka osoba nie jest…

  • Badanie rynku

Ilość sztuk czy waga - co lepiej sprzedaje?

Twoje produkty mogą wydawać się mniej lub bardziej wartościowe w zależności od tego, jak je opiszesz lub zaprezentujesz. Wpływają na to techniki, takie jak poprawianie nasycenia kolorów lub umieszczanie produktów na zdjęciach. Ale to nie…

  • Taktyki marketingowe

Jak budować zaufanie i wiarygodność na referencjach i dowodach społecznych?

Dowód społeczny i zbieranie referencji jest koniecznością w dzisiejszym cyfrowym świecie. I może to być czynnik, który zadecyduje o tym, że potencjalny klient stanie się klientem faktycznie. W jaki więc sposób zacząć zbierać dowody…

  • Dowód społeczny
  • Email marketing

2 szablony maili do stworzenia listy mailingowej od podstaw

Jeśli stajesz przed zadaniem budowania listy mailingowej od początku, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość: Nie jest to takie trudne. I chociaż sposób, który za chwilę pokażę, jest prosty, to większość osób budujących listę mailową z…

  • Email marketing

Jak tworzyć treści zatrzymujące przewijanie?

Czy wiesz, że Twoje kciuki pokonują dwa maratony rocznie, przeglądając media społecznościowe? Tyle wynosi średnia. A to oznacza, że ludzi praktycznie tylko skrolują ekrany swoich telefonów, nie zatrzymując się na dłużej. Innymi słowy…

  • Copywriting
  • Pisanie

Daj natychmiastową gratyfikację w swojej ofercie

Dobrzy copywriterzy znają siłę przyszłego planowania (tzw. future pacing). To technika, która zachęca czytelników do wizualizacji pozytywnych rezultatów, jakie pomoże im osiągnąć Twój produkt. Weźmy na przykład bootcamp, gdzie uczą…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe