Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 95

Jak utrzymać zaangażowanie użytkownika?

Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Prosty framework do storytellingu

Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE. Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy. I chociaż nie jest łatwo na rynku…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Daj ludziom prawo wyboru i zwiększ szansę na "tak"

Ta taktyka może dwukrotnie zwiększyć prawdopodobieństwo, że ktoś powie "tak" na twoje prośby. I jest mega prosta. Na końcu prośby wystarczy dodać: "…ale możesz zaakceptować lub odmówić" Badania wykazały, że dodanie tych słów…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Jak napisać dobry zimny e-mail?

Zanim Ci powiem jak napisać zimny e-mail, to dwa słowa wyjaśnienia odnośnie tego czym ten zimny e-mail jest. Cold mailing czyli zimny e-mail to spersonalizowany mail wysyłany do dużej grupy odbiorców, który ma sprawiać wrażenie, że…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Połącz swój produkt z miejscem, ludźmi i przeszłością

Ludzie szukają stabilności nie tylko w codziennym życiu, ale także podczas zakupów. • Miejsce: Lubimy kupować lokalnie. W pobliżu naszych domów i społeczności. • Ludzie: Lubimy wiedzieć, od kogo kupujemy. I nawiązywać relacje z…

  • Copywriting
  • Psychologia

Reguła trzech czyli jak pisać, aby Cię rozumieli

Pisząc artykuły na bloga, teksty reklamowe czy przemawiając publicznie, jeśli chcesz coś osiągnąć, to musisz przede wszystkim sprawić, aby ludzie Cię rozumieli. Znany aktor Alan Alda (na pewno pamiętasz jego główną rolę w serialu…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Psychologia

Jak testować tytuł maila?

Chyba nie muszę Cię za bardzo przekonywać do tego, że o tym czy Twój odbiorca otworzy maila od Ciebie, decyduje w głównej mierze tytuł tego maila. Tytuł jest bowiem pierwszą rzeczą, którą widzi adresat. I najczęściej na jego podstawie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Newsletter