Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 95

Czy warto używać technicznego języka w opisach produktów?

Załóżmy, że masz zamiar wypuścić na rynek nowy detergent do prania i spodziewasz się, że osiągnie on naprawdę dobre wyniki. Twoi inżynierowie opracowali przełomową formułę, która w testach zdziałała cuda w usuwaniu plam. Jak…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jakiego użyć czasu, aby wiadomości były bardziej przekonujące?

Które z tych dwóch zdań sprawia, że jesteś bardziej skłonny wypróbować daną restaurację? • Owoce morza były pyszne w tej restauracji • Owoce morza są pyszne w tej restauracji Niby tylko subtelna różnica, ale okazuje się, że…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Niezawodna sekwencja maili dla lead magnetu

Masz już lead magnet, którym jesteś w stanie przyciągnąć użytkowników? To świetnie. Ale co dalej? Specjalista od e-mail marketingu Jeff Felten podzielił się formułą sekwencji maili powitalnych, którą możesz wykorzystać kiedy…

  • Copywriting
  • Lead magnet
  • Pisanie

Chcesz pisać lepiej? Pisz jak trzecioklasista!

W marketingu celem pisania jest zainspirowanie do działania, zakupu produktu, odpowiedzi na wiadomość e-mail lub rozpoczęcia bezpłatnego okresu próbnego. Chcesz zachęcić zajętych ludzi do działania? Przejdź od razu do rzeczy. Jak to…

  • Copywriting
  • Pisanie

3 ćwiczenia z copywritingu do pisania tekstów, które sprzedają

Sarah Stockdale, ekspertka w dziedzinie copywritingu i założycielka Growclass, dzieli się trzema prostymi ćwiczeniami copywriterskimi, których możesz użyć, aby uczynić swoje teksty bardziej wiarygodnymi i przekonującymi. Oto one: 1. "Ty"…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak napisać dobry mail powitalny?

Maile powitalne są BARDZO niedoceniane. Spójrz tylko na te liczby: • Współczynnik otwieralności maili powitalnych to 80% • 25% użytkowników klika w linki w mailach powitalnych • 12% użytkowników odpowiada na maile powitalne Dlatego…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

7 szablonów copywritingu, które sprzedają

Pisanie to supermoc. Sprzedaje się nawet wtedy, gdy śpisz. Wzmacnia Twój głos na całym świecie. Wyostrza własne myślenie. To przyciąga do Ciebie ludzi. Dlatego PISZ! Ale nie wymyślaj koła na nowo. Użyj tych szablonów, a będzie Ci…

  • Copywriting
  • Pisanie