Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 95

Jak stworzyć landing page przyciągający uwagę?

Chyba nikogo nie muszę specjalnie przekonywać o tym jak ważny jest landing page. To pierwsze miejsce, gdzie potencjany klient styka się z Twoją marką bądź produktem. Dobrze wykonana strona lądowania znacząco zwiększy szanse na…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page

10 wskazówek jak poprawić swój copywriting

Copywriting ma niesamowitą moc. Neal O'Grady na swoim blogu daje 10 wskazówek, jak go poprawić: 1. Pisz o nich Większość ludzi koncentruje się na tym, co jest dla nich ważne - na produkcie i jego funkcjach. Zamiast tego porozmawiaj o tym,…

  • Copywriting
  • Pisanie

Wykorzystaj strukturę Pixara do opowiadania historii

Pixar zarobił ponad 14 miliardów dolarów. Jaki jest sekret firmy? To mistrzowskie opowiadanie historii. Okazuje się, że zespół Pixara używa prostego schematu, aby pomóc w opracowaniu fabuły. Oto on: Pixar ➡ Twoja marka Pewnego…

  • Copywriting
  • Pisanie

Kiedy używać komunikatów "oparte na wiedzy naukowej"?

Czy widziałeś kiedyś reklamę lodów wyjaśniającą ich skład chemiczny albo technologię produkcji? A może widziałeś napis w kwiaciarni informujący o nawozach używanych do uprawy róż? Prawdopodobnie nie - i nie jest to przypadek.

  • Copywriting
  • Taktyki marketingowe

Jedno słowo, które sprawia, że ludzie są bardziej skłonni do działania

Dziś trochę prehistorii :-) Badanie bowiem pochodził z roku 1978, ale jest jak najbardziej aktualne do dzisiaj i warto je wykorzystywać biznesie. Przeprowadziła je Ellen Langer na Harwardzie. Langer poprosiła ludzi o przepuszczenie ją w…

  • Copywriting

10 emocji, które przyciągają uwagę ludzi

Jeśli chcesz, aby ludzie czytali Twoje treści (np. oferty) musisz najpierw przyciągnąć ich uwagę. W dzisiejszych czasach ludzie skrolują treści, nikt nie ma czasu, aby czytać całych tekstów nawet jeśli byłyby one niesamowite. Rzut oka i…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć treści zatrzymujące przewijanie?

Czy wiesz, że Twoje kciuki pokonują dwa maratony rocznie, przeglądając media społecznościowe? Tyle wynosi średnia. A to oznacza, że ludzi praktycznie tylko skrolują ekrany swoich telefonów, nie zatrzymując się na dłużej. Innymi słowy…

  • Copywriting
  • Pisanie