Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 100

Wykorzystaj strukturę Pixara do opowiadania historii

Pixar zarobił ponad 14 miliardów dolarów. Jaki jest sekret firmy? To mistrzowskie opowiadanie historii. Okazuje się, że zespół Pixara używa prostego schematu, aby pomóc w opracowaniu fabuły. Oto on: Pixar ➡ Twoja marka Pewnego…

  • Copywriting
  • Pisanie

Kiedy używać komunikatów "oparte na wiedzy naukowej"?

Czy widziałeś kiedyś reklamę lodów wyjaśniającą ich skład chemiczny albo technologię produkcji? A może widziałeś napis w kwiaciarni informujący o nawozach używanych do uprawy róż? Prawdopodobnie nie - i nie jest to przypadek.

  • Copywriting
  • Taktyki marketingowe

Jedno słowo, które sprawia, że ludzie są bardziej skłonni do działania

Dziś trochę prehistorii :-) Badanie bowiem pochodził z roku 1978, ale jest jak najbardziej aktualne do dzisiaj i warto je wykorzystywać biznesie. Przeprowadziła je Ellen Langer na Harwardzie. Langer poprosiła ludzi o przepuszczenie ją w…

  • Copywriting

10 emocji, które przyciągają uwagę ludzi

Jeśli chcesz, aby ludzie czytali Twoje treści (np. oferty) musisz najpierw przyciągnąć ich uwagę. W dzisiejszych czasach ludzie skrolują treści, nikt nie ma czasu, aby czytać całych tekstów nawet jeśli byłyby one niesamowite. Rzut oka i…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć treści zatrzymujące przewijanie?

Czy wiesz, że Twoje kciuki pokonują dwa maratony rocznie, przeglądając media społecznościowe? Tyle wynosi średnia. A to oznacza, że ludzi praktycznie tylko skrolują ekrany swoich telefonów, nie zatrzymując się na dłużej. Innymi słowy…

  • Copywriting
  • Pisanie

Daj natychmiastową gratyfikację w swojej ofercie

Dobrzy copywriterzy znają siłę przyszłego planowania (tzw. future pacing). To technika, która zachęca czytelników do wizualizacji pozytywnych rezultatów, jakie pomoże im osiągnąć Twój produkt. Weźmy na przykład bootcamp, gdzie uczą…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

10 słów, które działają przeciwko Tobie

Pisząc swoje oferty bądź posty w social mediach warto unikać pewnych słów, które osłabiają Twój przekaz. Zobacz jakich 10 słów nie warto używać w swoich przekazach i dlaczego: 1. "Ludzie" - to jest niejasne słowo. Bądź konkretny co…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Social media