Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 105

Połącz swój produkt z miejscem, ludźmi i przeszłością

Ludzie szukają stabilności nie tylko w codziennym życiu, ale także podczas zakupów. • Miejsce: Lubimy kupować lokalnie. W pobliżu naszych domów i społeczności. • Ludzie: Lubimy wiedzieć, od kogo kupujemy. I nawiązywać relacje z…

  • Copywriting
  • Psychologia

Reguła trzech czyli jak pisać, aby Cię rozumieli

Pisząc artykuły na bloga, teksty reklamowe czy przemawiając publicznie, jeśli chcesz coś osiągnąć, to musisz przede wszystkim sprawić, aby ludzie Cię rozumieli. Znany aktor Alan Alda (na pewno pamiętasz jego główną rolę w serialu…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Psychologia

Jak testować tytuł maila?

Chyba nie muszę Cię za bardzo przekonywać do tego, że o tym czy Twój odbiorca otworzy maila od Ciebie, decyduje w głównej mierze tytuł tego maila. Tytuł jest bowiem pierwszą rzeczą, którą widzi adresat. I najczęściej na jego podstawie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Newsletter

Jak stworzyć landing page przyciągający uwagę?

Chyba nikogo nie muszę specjalnie przekonywać o tym jak ważny jest landing page. To pierwsze miejsce, gdzie potencjany klient styka się z Twoją marką bądź produktem. Dobrze wykonana strona lądowania znacząco zwiększy szanse na…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page

10 wskazówek jak poprawić swój copywriting

Copywriting ma niesamowitą moc. Neal O'Grady na swoim blogu daje 10 wskazówek, jak go poprawić: 1. Pisz o nich Większość ludzi koncentruje się na tym, co jest dla nich ważne - na produkcie i jego funkcjach. Zamiast tego porozmawiaj o tym,…

  • Copywriting
  • Pisanie

Wykorzystaj strukturę Pixara do opowiadania historii

Pixar zarobił ponad 14 miliardów dolarów. Jaki jest sekret firmy? To mistrzowskie opowiadanie historii. Okazuje się, że zespół Pixara używa prostego schematu, aby pomóc w opracowaniu fabuły. Oto on: Pixar ➡ Twoja marka Pewnego…

  • Copywriting
  • Pisanie

Kiedy używać komunikatów "oparte na wiedzy naukowej"?

Czy widziałeś kiedyś reklamę lodów wyjaśniającą ich skład chemiczny albo technologię produkcji? A może widziałeś napis w kwiaciarni informujący o nawozach używanych do uprawy róż? Prawdopodobnie nie - i nie jest to przypadek.

  • Copywriting
  • Taktyki marketingowe