Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 100

'Zasada jednego' czyli podstawowa zasada copywritingu

Każdy z nas na skrzynkę e-mail dostaje do czasu do czasu (a może nawet kilka razy dziennie) maila, w którym jego autor chce coś sprzedać. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, bo każdy przedsiębiorca ma coś co chce sprzedać. Tyle, że te maile…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 prostych sposobów na uatrakcyjnienie pisania

Chcesz pisać interesująco? Chcesz, żeby ludzie chętniej czytali to co piszesz i nie mogli się od tego oderwać. Skorzystaj z tych oto 9 rad: 1. Nie korzystaj z popularnych frameworków i szablonów - pisanie tego samego co wszyscy nie jest…

  • Copywriting
  • Pisanie

Są tylko dwa sposoby na to, żeby ludzie Ci zaufali i chętnie czytali

Poczatkujący copywriterzy, którzy dopiero zaczynają tworzyć treści i nie mają wyrobionej marki eksperta mają tylko dwie drogi na osiągnięcie sukcesu. Tak przynajmniej twierdzi Dickie Bush - ekspert od copywritingu. Dlaczego tylko dwie? Bo…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak zrobić dobre wezwanie do działania (CTA)?

Co się wydarzy jeśli mama w dzieckiem pójdzie do dużego supermarketu i wejdzie z nim w alejkę ze słodyczami? Dziecko raczej nie będzie skłonne opuścić tego działu sklepu, jeśli nie wybierze dla siebie jakiegoś słodkiego przysmaku.…

  • Copywriting
  • Email marketing

3 skuteczne wskazówki dotyczące copywritingu

Chase Dimond na Twitterze podzielił się swoimi trzema najlepszymi wskazówkami dotyczącymi copywritingu. Oto one: Wskazówka 1: Zamień terminy techniczne na korzyści Ludzie nie kupują terminów technicznych, tylko korzyści jakie za nimi…

  • Copywriting

Używaj rzeczowników, aby zwiększyć lojalność wobec marki

Czy jesteś piwoszem? A może często pijesz piwo? Niby to samo, ale nie jeśli chodzi o marketing. Na początku XXI wieku psychologowie Gregory Walton i Mazarin Banaji przeprowadzili serię eksperymentów i odkryli ciekawą rzecz odnośnie…

  • Copywriting

Jak pisać skuteczne maile?

Istnieje kilka uniwersalnych praw, które zawsze działają jeśli chodzi o pisanie maili i to bez względu na listę, rynek czy produkt. Podzielił się nimi Chris Orzechowski na swoim profilu na Twitterze. Oto one: 1. Email ma się dobrze i…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie