Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 93

14 wskazówek jak napisać lepszy tekst

Poznaj 14 wskazówek dotyczących pisania lepszych tekstów. Oto one: Wskazówka #1: Zrozum swoich odbiorców Musisz wiedzieć do kogo piszesz. Zrozumienie potrzeb, bolączek i pragnień odbiorców ma kluczowe znaczenie dla tworzenia tekstów,…

  • Copywriting
  • Pisanie

11 rad jak pisać efektywnie

Dickie Bush to jedna z tych osób, które potrafią pisać. Warto więc jest sobie wziąć do serca te oto 11 zasad efektywnego pisania: #1. Pisanie to efekt uboczny Najlepsze pisanie nie jest rezultatem. To efekt uboczny: • Codziennej…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail?

Każda firma na świecie dąży do zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) wiadomości e-mail. Jednak większość z nich nie wie, jak to zrobić. Oto 7 prostych kroków, aby zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail: #1.…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Konwersja

Jak efektywnie korzystać z emotikon?

Przeglądasz Internet w poszukiwaniu nowej kawiarni na jutrzejsze spotkanie z przyjaciółmi i natrafiasz na trzy niemal identyczne oferty: • Najlepsza kawa w mieście! • Najlepsza kawa ☕ w mieście! • Najlepsza ☕ kawa w…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Social media

7 wskazówek dotyczących CTA, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji

Dobry copywriting bez dobrego wezwania do działania (CTA) jest bezwartościowy. Oto 7 wskazówek dotyczących wezwania do działania, które zwiększą Twoją liczbę kliknięć i konwersji. #1. Bądź konkretny Konkretność pozwala jasno…

  • Copywriting
  • Konwersja

7 sprawdzonych szablonów propozycji wartości

Przedstawienie swojej wartości jest jedną z najbardziej niedocenianych części marketingu. Ustalenie jakie korzyści (propozycja wartości) odniesie klient dzięki skorzystaniu z Twojej oferty, ma znaczący wpływ na poziom Twoim…

  • Copywriting
  • Pisanie

Steve Jobs i 3 potężne taktyki perswazji

Steve Jobs, kultowy współzałożyciel Apple, był mistrzem perswazji. Jego zdolność do przekonania miliardów ludzi do kupowania jego produktów po wygórowanych cenach nie była przypadkowa. Steve Jobs używał prostych, ale potężnych…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe