Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 95

7 strategii personalizacji wiadomości e-mail, aby zwiększyć liczbę otwarć, kliknięć i sprzedaży

Personalizacja wiadomości e-mail może zwiększyć ich skuteczność o 41% (a nawet więcej). Personalizacja wykracza jednak znacznie poza zwykłe zwracanie się do subskrybentów po imieniu. Poznaj zatem 7 strategii personalizacji, które…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Słowa, które otwierają portfele i zwiększają konwersję

Drobne zmiany w słowach mogą znacząco wpłynąć na to, jak ludzie się czują i reagują. Poznaj potężne słowa, które sprawiają, że ludzie sięgają do portfela. #1. Ponieważ Samo powiedzenie ludziom, DLACZEGO zwracasz się z prośbą,…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

7 emocji, które musisz wywołać, aby sprzedawać

Wszyscy wiemy, że ludzie dokonują zakupów bazując na emocjach. Wywołanie tych właściwych jest więc kluczowe, aby sprzedawać. Oto 7 emocji, które musisz wywołać w swoim tekście (i jak to zrobić): #1. Strach Wykorzystaj pierwotne…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak skutecznie korzystać z personalizacji wiadomości e-mail?

Personalizacja wiadomości e-mail to coś więcej niż tylko zwracanie się do odbiorców po imieniu… Chodzi o tworzenie treści e-mail, które głęboko rezonują z preferencjami i zachowaniami każdego subskrybenta. Oto jak skutecznie…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak tworzyć świetne haki w filmie?

Hakiem lub haczykiem (z angielskiego hook) marketingowcy nazywają "coś", co może przyciągnąć i utrzymać aktywne zaangażowanie odbiorców. Jeśli masz na przykład wideo, to tak naprawdę pierwsze 3 sekundy filmu będą decydować o tym, czy…

  • Copywriting
  • Hak

Zawsze przewiduj i odnoś się do największych obiekcji ludzi

Myślę, że grafika tytułowa świetnie podsumowuje technikę, o której Ci za chwilę opowiem. Za każdym razem kiedy tworzysz tekst sprzedażowy, zawsze przewiduj i odpowiadaj na największe obiekcje ludzi. Oczywiście Twoja oferta i opisy…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak pisać teksty o wysokiej konwersji?

Można powiedzieć, że copywriting stał się już nauką. Poznaj zatem 7-etapową strukturę do pisania tekstów o wysokiej konwersji: #1. Nagłówek Nagłówek to pierwsza i prawdopodobnie jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi…

  • Copywriting
  • Pisanie