Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

10 sposobów na wykorzystanie ChatGPT do poprawy jakości tekstów

Chase Dimond pokazał w jaki sposób wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI), a konkretnie chatGPT, do poprawy swoich tekstów: #1. Przycinanie Cel: Skrócenie tekstu, aby był bardziej klarowny i skuteczny. Skup się na: • Złożonych…

  • AI
  • Pisanie

3 taktyki marketingowe zero-klik

Dwie trzecie wyszukiwań w Google kończy się bez kliknięcia. LinkedIn, YouTube, TikTok, Instagram i inne platformy społecznościowe blokują posty z linkami zewnętrznymi. Co powinniśmy zrobić? Amanda Natividad, wiceprezes ds. marketingu w…

  • Content Marketing
  • Social media

3-etapowy szablon tworzenia treści na dużą skalę

Treść jest kluczowa. Niestety tworzenie treści na dużą skalę bywa bardzo trudne. Ale co, jeśli powiem ci, że istnieje sposób na tworzenie ponad 300 różnych treści miesięcznie? Schemat ten składa się z trzech zasadniczych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Pisanie

Jak aplikacja Strava urosła do 300 milionów dolarów?

Jak wykorzystać motywację napędzaną przez społeczność? O tym wie najlepiej Strava, która dotarła do 120 milionów użytkowników w 190 krajach, generując przy tym ponad 300 milionów dolarów przychodu. A wszystko to dzięki idealnie…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

Jak koktajle od Erewhon stały się symbolem statusu dzięki influencerom?

Erewhon to sklep spożywczy w Los Angeles, który został założony w 1966 roku. Jak to się stało, że pozowanie z jednym z ich koktajli na Instagramie, urosło do miana symbolu statusu? To wszystko przez… Influencer Marketing. I nie chodzi…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Social media

9 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim coś napiszesz

Piszesz jakiś tekst? To nie pisz ANI SŁOWA, dopóki nie odpowiesz na te 9 pytań… #1. Komu sprzedaję? Dowiedz się jak najwięcej o swojej grupie docelowej. Dowiedz się: • Co lubią • Czego nie lubią • Jakie są ich potrzeby •…

  • Pisanie

Praktyczne sposoby na lepsze wykorzystanie artykułów pod SEO

Artykuły SEO nie są "jednorazowe". Jest to powtarzalny proces, który zależy od tego, jak dobrze artykuł plasuje się w rankingu i jaka jest jego historia w wynikach wyszukiwania. Ekspert od SEO, Tim Hanson, zaktualizował kilka nieaktualnych…

  • SEO