Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

Segmentuj swoją listę mailingową, aby więcej sprzedawać

Nie wiem czy wiesz, ale średni CTR (współczynnik klikalności) w mailach marketingowych wynosi tylko 1-5%. Oznacza to, że jeśli masz listę mailową składającą się z 2000 osób, to średnio Twoje wiadomości będzie klikać od 20 do 100…

  • Email marketing

Jak tworzyć zoptymalizowane pod kątem SEO treści na TikToka?

TikTok nadal staje się coraz lepszym miejscem do wyszukiwania informacji. Kocha go zwłaszcza pokolenie Z. A to dlatego, że to co kiedyś było "możliwe do znalezienia w Google", teraz jest "możliwe do znalezienia na TikToku", z treściami o…

  • SEO
  • TikTok

Jak dojść do 0,5 miliona obserwujących na Instagramie?

Roberto Nickson, osobowość Twittera i influencer Metaverse, niedawno powiększył swoje osobiste konto na Instagramie do 150 000 obserwujących, a konta jego dwóch firm do łącznie 350 000 obserwujących. W jaki sposób zdobył pół miliona…

  • Facebook / Instagram

6 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji newslettera

Josh Spector podzielił się kilkoma wskazówkami dla twórców newsletterów. Oto one: 1. Uświadamiaj obserwującym Cię ludziom, że masz własny newsletter Osoby obserwujące Twój profil w social mediach nie zawsze są świadome, że masz…

  • Newsletter
  • Social media

Jak wykorzystać FOMO w e-mail marketingu?

Jakiś czas temu natknąłem się na sprytną taktykę marketingową, która wykorzystywała strach przed przed przegapieniem okazji czyli tak zwane FOMO (Fear of Missing Out). Taktyka jest naprawdę prosta i świetnie nadaje się do wykorzystania w…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać efekt potwierdzenia do zwiększenia sprzedaży?

Efekt potwierdzenia to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do wpływania na konsumentów w celu dokonania przez nich zakupu. Czy jest efekt potwierdzenia? To nic innego jak nasza tendencja do zauważania i faworyzowania informacji, które…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak uzależnić ludzi od swoich produktów?

Jak to się dzieje, że przeglądasz Instagrama albo TikToka godzinami? A to dlatego, że te firmy te opracowały idealny system, który całkowicie Cię uzależni. Firmy te wdrożyły Hook Model opisywany przez Nira Eyala w książce 'Skuszeni.…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe