Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

28 szybkich wskazówek dotyczących maili

Nick Browne podzielił się 28 wskazówkami dotyczącymi pisania maili. Warto wykorzystać je (a przynajmniej większość) w swoim e-mail marketingu. 1. Dopasuj wezwanie do działania (CTA) i temat wiadomości, aby zwiększyć współczynnik…

  • Email marketing

4 taktyki luksusowego hotelu, które możesz ukraść

Często warto wzorować się na luksusowych markach i przenosić ich najlepsze taktyki marketingowe do własnej firmy. Dlatego by więc nie czerpać wiedzy od luksusowych kurortów czy hoteli. Poznaj 4 taktyki marketingowe, które stosuje…

  • Taktyki marketingowe

Eddy Quan i jego sekretna formuła zarabiających maili

Eddy Quan to specjalista od copywritingu, który świetnie zarabia na pisaniu. Zdradził jak powinien wyglądać schemat maila, który ma robić sprzedaż (zarabiać). A najlepsze w tym, że te maile są w miarę krótkie (Eddy najczęściej wysyła…

  • Pisanie

7 kroków do strony landing page, która konwertuje

Jeśli jesteś już zmęczony pisaniem tekstów na landing page, które nie generują sprzedaży, to wykorzystaj porady jakie daje Chase Dimond - właściciel przynoszącej miliony dolarów agencji e-mail marketingowej. Dzieli się on 7 wskazówkami…

  • Landing page

Jak tworzyć treści, gdy nie masz weny?

Większość ludzi uważa, że kreatywność to coś co uderza jak błyskawica i nagle genialny pomysł się pojawia z powietrza. A gdy inspiracja nie przychodzi, to jest to mega frustrujące. Ale czy tak właśnie działa kreatywność? Eddie…

  • Pisanie

30 pomysłów na dobry lead magnet

Chcesz zbudować listę mailingową, ale nie wiesz jak przekonać użytkowników, aby zostawili Ci swój adres mailowy? Jednym z najskuteczniejszych sposobów jest oferowanie tzw. lead magnetów. Lead magnet to coś, co oferujesz za darmo, aby…

  • Lead magnet

Wykorzystaj iluzję pracy do zwiększenia konwersji

Wyobraź sobie, że w ciągu 23 sekund od złożenia zamówienia otrzymujesz wykwintne danie w restauracji. Co byś pomyślał? Prawdopodobnie kwestionowałbyś jego jakość i czułbyś, że przepłaciłeś za gotowe danie. To jest właśnie…

  • Taktyki marketingowe