Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

Jak budować zaufanie i wiarygodność na referencjach i dowodach społecznych?

Dowód społeczny i zbieranie referencji jest koniecznością w dzisiejszym cyfrowym świecie. I może to być czynnik, który zadecyduje o tym, że potencjalny klient stanie się klientem faktycznie. W jaki więc sposób zacząć zbierać dowody…

  • Dowód społeczny
  • Email marketing

2 szablony maili do stworzenia listy mailingowej od podstaw

Jeśli stajesz przed zadaniem budowania listy mailingowej od początku, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość: Nie jest to takie trudne. I chociaż sposób, który za chwilę pokażę, jest prosty, to większość osób budujących listę mailową z…

  • Email marketing

Jak tworzyć treści zatrzymujące przewijanie?

Czy wiesz, że Twoje kciuki pokonują dwa maratony rocznie, przeglądając media społecznościowe? Tyle wynosi średnia. A to oznacza, że ludzi praktycznie tylko skrolują ekrany swoich telefonów, nie zatrzymując się na dłużej. Innymi słowy…

  • Pisanie

Daj natychmiastową gratyfikację w swojej ofercie

Dobrzy copywriterzy znają siłę przyszłego planowania (tzw. future pacing). To technika, która zachęca czytelników do wizualizacji pozytywnych rezultatów, jakie pomoże im osiągnąć Twój produkt. Weźmy na przykład bootcamp, gdzie uczą…

  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Przerwij wzorzec, aby się wyróżnić

Które opakowanie chipsów najbardziej się wyróżnia? Oczywiście, że Pringles. W przeciwieństwie do pozostałych dwóch marek (i dziesiątek innych marek chipsów, które są dostarczane w pomarszczonych prostokątnych torebkach), Pringles…

  • Taktyki marketingowe

10 słów, które działają przeciwko Tobie

Pisząc swoje oferty bądź posty w social mediach warto unikać pewnych słów, które osłabiają Twój przekaz. Zobacz jakich 10 słów nie warto używać w swoich przekazach i dlaczego: 1. "Ludzie" - to jest niejasne słowo. Bądź konkretny co…

  • Pisanie
  • Social media

Ponadczasowe lekcje marketingu od Steve'a Jobsa

Matt Gray czyli guru od Twittera, podzielił się listą ponadczasowych lekcji marketingu, które zaczerpnął od samego Steve'a Jobsa (Apple). Oto one:1.Historie sprzedająSolidna historia może zainspirować każdego. Dlatego Steve Jobs…

  • Taktyki marketingowe