Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

Jak zwiększyć szanse na viral?

Firma Tabs robi "seksowną czekoladę". W zeszłym miesiącu sprzedali czekolad za pół miliona dolarów. Co ciekawe założycielem firmy jest zaledwie 21-letni Oliver - student z Nowego Jorku. Olivier świetnie zna się na robieniu krótkich…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe
  • UGC

'Zasada jednego' czyli podstawowa zasada copywritingu

Każdy z nas na skrzynkę e-mail dostaje do czasu do czasu (a może nawet kilka razy dziennie) maila, w którym jego autor chce coś sprzedać. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, bo każdy przedsiębiorca ma coś co chce sprzedać. Tyle, że te maile…

  • Pisanie

Strategia na Twittera w 9 krokach

Jeśli chcesz rozwijać kanał na Twitterze i pozyskiwać nowych obserwujących wypróbuj taktykę, którą proponuje Josh Spector. Taktyka jest składa się z 9 kroków i jest dość prosta. Najważniejsze jednak, że jest bardzo skuteczna. Oto co…

  • Twitter / X

Spraw, aby Twoje produkty lśniły

To, że zdjęcia produktów mają ogromny wpływ na sprzedaż, nikomu chyba specjalnie tłumaczyć nie trzeba. Już wcześniej pokazywałem Ci przykład o tym jak pokazanie ręki dotykającej produktu lub ludzi używających go wpływa na…

  • Taktyki marketingowe

9 prostych sposobów na uatrakcyjnienie pisania

Chcesz pisać interesująco? Chcesz, żeby ludzie chętniej czytali to co piszesz i nie mogli się od tego oderwać. Skorzystaj z tych oto 9 rad: 1. Nie korzystaj z popularnych frameworków i szablonów - pisanie tego samego co wszyscy nie jest…

  • Pisanie

3 wskazówki marketingowe od samego Warrena Buffeta

Większość ludzi słysząc nazwisko Warren Buffet ma na myśli legendarnego inwestora i miliardera. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, że Buffet świetnie zna się na marketingu. Co więcej pomaga on firmom, w które inwestuje, nie tylko…

  • Taktyki marketingowe

Są tylko dwa sposoby na to, żeby ludzie Ci zaufali i chętnie czytali

Poczatkujący copywriterzy, którzy dopiero zaczynają tworzyć treści i nie mają wyrobionej marki eksperta mają tylko dwie drogi na osiągnięcie sukcesu. Tak przynajmniej twierdzi Dickie Bush - ekspert od copywritingu. Dlaczego tylko dwie? Bo…

  • Pisanie