Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

Zobacz jak MaserClass stał się warty 2,7 miliarda dolarów w oparciu o działania SEO

MasterClass, ale to potężna firma edukacyjna sprzedająca różnego rodzaju kursy, która warta jest już ponad 2,7 miliarda dolarów. Co miesiąc odwiedza ją ponad 11 milionów użytkowników, a sama wartość ruchu organicznego znacznie…

  • Content Marketing

Trzy rodzaje dowodów marketingowych, aby zbudować zaufanie

Żeby coś sprzedać, musisz zdobyć zaufanie kupującego. A z tym najczęściej jest największy problem, bo ludzi nie ufają marketerom (np. w ankiecie Gallupa dotyczącej etyki w zawodzie w 2020 roku Amerykanie wskazali marketera jako zawód o…

  • Dowód społeczny
  • Psychologia

Jak zrobić dobre wezwanie do działania (CTA)?

Co się wydarzy jeśli mama w dzieckiem pójdzie do dużego supermarketu i wejdzie z nim w alejkę ze słodyczami? Dziecko raczej nie będzie skłonne opuścić tego działu sklepu, jeśli nie wybierze dla siebie jakiegoś słodkiego przysmaku.…

  • Email marketing

Zachęć ludzi do komentowania w zamian dając im pewną wartość

Bardzo ciekawą taktyką pozyskiwania klientów podzieli się Neal O'Grady - założyciel serwisu Demand Curve. Ta technika pomogła mu pozyskać 500 użytkowników, którzy zapisali się na listę oczekujących na jego nowy kurs. Sam kurs…

  • Social media

Postaw na społeczności

Nie ma praktycznie żadnych wątpliwości, że rosnące koszty reklam Google, spadek efektywności reklam na Facebooku i Instagramie, spowolnienie gospodarcze sprawią, że rok 2023 będzie bardzo trudny dla marketerów i ludzi zajmujących się…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe

3 skuteczne wskazówki dotyczące copywritingu

Chase Dimond na Twitterze podzielił się swoimi trzema najlepszymi wskazówkami dotyczącymi copywritingu. Oto one: Wskazówka 1: Zamień terminy techniczne na korzyści Ludzie nie kupują terminów technicznych, tylko korzyści jakie za nimi…

Umieszczaj w swoich kreacjach przedmioty, które można chwycić, aby zwiększyć sprzedaż

W jednym z eksperymentów naukowcy potroili liczbę zapisów do programu lojalnościowego stosując bardzo prosty trik, który aż wydaje się niemożliwy, żeby był prawdziwy. Umieścili oni w odpowiednim miejscu w reklamie graficznej……

  • Taktyki marketingowe