Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

Wykorzystaj jeden napisany artykuł do zbierania kontaktów z różnych mediów

Każdy, kto tworzy jakieś treści (np. na swojego bloga) wie jak ciężka i pracochłonna jest to praca. A przecież tych treści trzeba tworzyć jak najwięcej, żeby się przebić w różnych kanałach czy w wyszukiwarce Google. Warto więc…

  • Content Marketing
  • Pisanie

Używaj rzeczowników, aby zwiększyć lojalność wobec marki

Czy jesteś piwoszem? A może często pijesz piwo? Niby to samo, ale nie jeśli chodzi o marketing. Na początku XXI wieku psychologowie Gregory Walton i Mazarin Banaji przeprowadzili serię eksperymentów i odkryli ciekawą rzecz odnośnie…

Bądź jak Beyoncé: motywuj za pomocą tajemnicy

Czy wolałbyś wygrać wycieczkę na Hawaje? Czy może tajemniczą nagrodę o tej samej wartości? Okazuje się, że ludzie są bardziej zmotywowani przez tajemniczą nagrodę niż wtedy, gdy wiedzą, co jest nagrodą. Ludzie uwielbiają…

  • Taktyki marketingowe

Jak zdobywać klientów na coaching?

Jeśli jesteś coachem (trenerem osobistym) i chcesz zdobywać nowych klientów, to na pewno przyda Ci się strategia ich zdobywania, jaką zaprezentował Josh Spector na swoim blogu. Niektóre z tych rad są tak uniwersalne, że na pewno da się je…

  • Marka
  • Taktyki marketingowe

4 strategie na marketing szeptany

Jeśli kiedykolwiek brałeś udział w szkoleniu marketingowym, to pewnie nie raz słyszałeś, że "marketing szeptany" jest najbardziej wartościowym kanałem marketingowym. A to dlatego, że ma ogromny wpływ na Twoją sprzedaż i praktycznie nic…

  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

Jak zdobyć fanów na Twitterze jeśli zaczynasz od zera?

Początki budowania społeczności na swoim kanale w mediach społecznościowych są bardzo trudne. Dlatego mam dla Ciebie 7 praktycznych porad w jaki sposób możesz zbudować społeczność na Twitterze jeśli dopiero zaczynasz i nie masz jeszcze…

  • Social media
  • Twitter / X

7 niedocenianych porad dotyczących strony lądowania

Tworząc stronę lądowania (tzw. landing page) musimy się skupić na tym, aby miała ona jak największy współczynnik konwersji. Bo dla stron lądowania to jedyny wyznacznik ich skuteczności. Poznaj siedem niedocenianych wskazówek, które…

  • Landing page